Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
mooi verhaal
dat ding is iets voor Norman the biking dog:
dat ding is iets voor Norman the biking dog:
Wat was ik VET jaloers op de jongen die zo'n chopper had. En wat een gaaf ding.jan831 schreef:zou deze zn fiets willen verkopen? of eerder iemand zoeken om zijn verhaal eens aan te vertellen. Ik gok dat je niet op 1-2-3 weg bent als je de fiets gaat ophalen. Bij een paar tassen koffie moet eerst heel het verhaal van de fiets nog eens verteld worden
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... leven.html
Goed verhaal ook. Lekker kort, haha.jan831 schreef:zou deze zn fiets willen verkopen? of eerder iemand zoeken om zijn verhaal eens aan te vertellen. Ik gok dat je niet op 1-2-3 weg bent als je de fiets gaat ophalen. Bij een paar tassen koffie moet eerst heel het verhaal van de fiets nog eens verteld worden
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... leven.html
-
- Forum-lid
Ding ziet er netjes uit,maar als ik zie wat er al voor geboden is......
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Ik heb ook zo'n fiets gehad. Iedere jongen die destijds een beetje voor de dag wilde komen reed een bmx. Mijn ouders hadden echter al hun geld in een nieuw huis gestoken, dus ik moest het in eerste instantie doen met een oud kinderfietsje als crossfiets. Op een dag zei mijn vader redelijk droog dat hij een fiets voor mij van een collega had gekregen. Kennelijk had mijn vader niet door wat voor een cool ding het was, anders had hij de spanning wel wat meer opgevoerd. Ik kijken in de schuur en daar stond ie, in dezelfde oranje kleur. Wat heb ik een plezier gehad met deze fiets vooral door de uitstraling ervan. Echt goed cq snel op fietsen kon door de lage zit. Het was dus echt een easy rider.
Abide.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je zal maar een vintage Colnago te koop hebben staan.uninvitedguest schreef:Ding ziet er netjes uit,maar als ik zie wat er al voor geboden is......
Die brengt bijna zeker minder op.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- thestudent
- Forum-lid HC
Haha je kan het proberen toch. Op dit moment 850 euro allemachtig wat een geld.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Tja, kennelijk is JM zich er bewust van de gewenste prijs significant hoger ligt. Anders had hij het hoge bod niet geplaatst. Ik zet zelf ook wel eens wat te koop met in de tekst de omschrijving dat ik beneden een genoemde minimumprijs niet reageer. Maar dan toch proberen, zeker als overduidelijk is dat het product een veel hogere waarde vertegenwoordigt? Ik verbaas me er regelmatig over.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton