Giant
Eens voor de Ultegra wielen, daar lees je voldoende slechte berichten over. Maar over de DA-wielen heb ik nog niets slechts gehoord. Jij wel?
De knoop is al gehakt dus de bestelling is al de deur uit. Zoals in het koopjestopic al vermeld heeft Bike-components momenteel een heel scherpe aanbieding. En met 24 spaken zowel voor als achter is het denk ik wel een aardig stevig setje in tegenstelling tot andere wielen die ik heb bekeken waar in het voorwiel aan de non-disc kant de spaken niet gekruist worden ingespaakt.
De knoop is al gehakt dus de bestelling is al de deur uit. Zoals in het koopjestopic al vermeld heeft Bike-components momenteel een heel scherpe aanbieding. En met 24 spaken zowel voor als achter is het denk ik wel een aardig stevig setje in tegenstelling tot andere wielen die ik heb bekeken waar in het voorwiel aan de non-disc kant de spaken niet gekruist worden ingespaakt.
Ride bikes, not tanks!
- Japierossi
- Forum-lid
Netjes zeg! Fraaie fiets geworden.
Hoe heb je die remkabels gelegd? Foto van de andere kant?
Foto's maken het topic toch? Anders wordt het zo saai.
Ik heb alleen een foto van de voorkant. Maar daar zie je ook alles op.Japierossi schreef: ↑26 mar 2024 11:26 Netjes zeg! Fraaie fiets geworden.
Ride bikes, not tanks!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zit op de Langma van mevr75 zelfde.
Less is bore
- Japierossi
- Forum-lid
Thanks, ziet er keurig uit. Niet storend zo.
De nieuwe TCR heeft vooralsnog alleen -10gr stuurpennen (als ik het goed heb gezien). Dan zou de gen9 me net iets beter passen (met -6 of 0 gr)
De nieuwe TCR heeft vooralsnog alleen -10gr stuurpennen (als ik het goed heb gezien). Dan zou de gen9 me net iets beter passen (met -6 of 0 gr)
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Bidonboutjes zijn echt niet zo kritisch dat je die met een momentsleutel op maximum moet vastzetten.
Ik draai die boutjes, met een beetje blauwe loctite, handvast. In het ergste geval trillen ze na verloop een beetje los en moet je ze terug aandraaien.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Voor je DA wielen koopt toch maar even goed nadenken.
De freewheelbody is een zwak deel van deze wielen.
Een vriend van mij heeft deze wielen gekocht en heeft, waar de verkoper niets wilde doen, na wat aandringen bij Shimano toch een nieuw achterwiel gekregen.
Wielset was op dat moment nog relatief nieuw en body was helemaal gaar en er was nergens een losse body te koop.
En de leverbaarheid van deze body is ondertussen blijkbaar nog steeds niet helemaal in orde.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend