@Robson... En? Wat gaat het worden? Zelf heb ik er EDCO onderliggen. De Forclaz. Zwitserse kwaliteit. Superspul en MOOI. Kijk maar eens. Echt de moeite waard.
Je gaat het Cav frame rijden. Hoogglanszwart. Dan is afmontage met een DuraAce DI2 wel heel bijzonder. Mooie contrasten in de kleurstelling. Ik heb onlangs op een testfiets de Campa EPS getest. Die is echt vet.EN.....je hebt een 'volledig italiaanse fiets'. Effe lekker purist
knipoog!! Zet er een Campa electrische groep op. Met Edco wielen. Wel zelf even kijken wat je van Edco mooi vind. Een de FFWD in zwart grijs, kijk maar eens bij de tip die ik je geef hieronder.... Heeel mooi!! Zwart witte Elite bidonhouders.Wit of zwart Fizik, Sella Italia zadel of Proloog....mmmmm. Deda newton stuur in het zwart met zwart of wit stuurlint. Het zadel en stuur zijn zeer smaakgebonden qua kleurstelling. Ik vind zwart over het algemeen het mooieste. Op de website van Dexters sport staat een hele mooie zwarte Dogma 60.1 die is samengesteld via My Way van Pinarello. Deze ziet er schitterend uit. Kijk maar eens om inspiratie op te doen.
Oh ja...zet wel in kleine witte letters op de bovenbuis je naam
Dan is ie af!! Hahahaha...smikkelen en smullen.
Trouwens...ik snap je heel goed. Het is ook tof om te delen en collega Pina rijders om hun mening te vragen. Het getuigd van een open blik. Over het algemeen hebben ze hier op allerlei topics de mond vol over hoe een fiets er in 'hun' ogen mooi uit moet zien. Dan is er eens een keer een forumlid die alles vraagt en waarbij ze maximaal inspiratie kunnen geven en dan zitten ze te ......... Succes Robson en hou me op de hoogte. Ik ben zeer benieuwd!!
Ik fiets niet. Ik ben.