Bianchi
- Lemony Freshness
- Forum-lid
Mooie "selfie"...
...toch liever die Bianchi.... met Shimano
...toch liever die Bianchi.... met Shimano
Niet om het een of ander maar als je toch Italiaans wil rijden (Bianchi) dan moet ook alles Italiaans zijn, dus Campagnolo, Castelli, Chain, Vittoria, etc. tenslotte rijd men toch ook geen Alfa Romeo met Bridgestone banden, dus met Pirelli. Want daar word je alleen maar NOG gelukkiger door.Heppiebianchi schreef:Nou even serieus,ik vind mijn Bianchi heel mooi ,maar nog belangrijker hij rijd geweldig en ook de Shimano ultegra werkt zo als je van Shimano verwacht,perfect .
Maar ik begrijp uit deze discurie dat ik ondanks dat,toch mijn geweldig mooie Bianchi moet inruilen voor een met een Campa groep :
Beloven jullie mij dan dat ik daar NOG gelukkiger van wordt
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Conclusie: ultiem geluk is gewoon te koop
Less is bore
-
- Forum-lid
Heb ik toch nog te veel betaald
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- Supergrover
- Forum-lid HC
lagervet, stuurlint, velglint, tape-om-je-kabels-op-je-stuur-vast-te-zetten, kettingvet/olie, montagepasta, pedalen, evt zadeltas, wat nog meer????Orlok schreef:Niet om het een of ander maar als je toch Italiaans wil rijden (Bianchi) dan moet ook alles Italiaans zijn, dus Campagnolo, Castelli, Chain, Vittoria, etc. tenslotte rijd men toch ook geen Alfa Romeo met Bridgestone banden, dus met Pirelli. Want daar word je alleen maar NOG gelukkiger door.Heppiebianchi schreef:Nou even serieus,ik vind mijn Bianchi heel mooi ,maar nog belangrijker hij rijd geweldig en ook de Shimano ultegra werkt zo als je van Shimano verwacht,perfect .
Maar ik begrijp uit deze discurie dat ik ondanks dat,toch mijn geweldig mooie Bianchi moet inruilen voor een met een Campa groep :
Schoenen, bril, helm, fietscomputer. Ik stel voor dat je het best naar Italie kan verhuizen wanneer je een Italiaanse fiets koop, immers koop je hem toch voor het Italiaanse gevoel.Supergrover schreef:lagervet, stuurlint, velglint, tape-om-je-kabels-op-je-stuur-vast-te-zetten, kettingvet/olie, montagepasta, pedalen, evt zadeltas, wat nog meer????Orlok schreef:Niet om het een of ander maar als je toch Italiaans wil rijden (Bianchi) dan moet ook alles Italiaans zijn, dus Campagnolo, Castelli, Chain, Vittoria, etc. tenslotte rijd men toch ook geen Alfa Romeo met Bridgestone banden, dus met Pirelli. Want daar word je alleen maar NOG gelukkiger door.Heppiebianchi schreef:Nou even serieus,ik vind mijn Bianchi heel mooi ,maar nog belangrijker hij rijd geweldig en ook de Shimano ultegra werkt zo als je van Shimano verwacht,perfect .
-
- Forum-lid
Ik fiets graag multicultureel
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Nou ja, als je naar Italië verhuist heb je die fiets natuurlijk niet meer nodig voor het Italiaanse gevoel...
(maar wat houdt dat gevoel dan precies in, vraag ik me af?)
(maar wat houdt dat gevoel dan precies in, vraag ik me af?)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Kan je daar in Italië lekker met je 'volbloed Italiaantje' gaan fietsen tussen al die home-made fietsen met vooral een japanse groepset erop omdat de echte Italiaan het niets kan schelen wat er op zijn Bianchi, Willier, De Rosa, Pinarello enz. zit.rondje schreef:Schoenen, bril, helm, fietscomputer. Ik stel voor dat je het best naar Italie kan verhuizen wanneer je een Italiaanse fiets koop, immers koop je hem toch voor het Italiaanse gevoel.
Eigenlijk om het verhaal compleet te maken zou je ook een Italiaan moeten zijn, toch . . . . ? Maar dat zijn wij niet dus . . . . dan maar multicultureel met een Italiaanse fiets, een Japanse groepset, Zwitserse wielen en een Nederlandse berijder.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- Supergrover
- Forum-lid HC
Amen...
-
- Forum-lid
Johan je bent een man naar mijn hartOrlok schreef:Eigenlijk om het verhaal compleet te maken zou je ook een Italiaan moeten zijn, toch . . . . ? Maar dat zijn wij niet dus . . . . dan maar multicultureel met een Italiaanse fiets, een Japanse groepset, Zwitserse wielen en een Nederlandse berijder.
Als we maar lol hebben,het is nu toch geen weer om te fietsen
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020