Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bianchi

Lemony Freshness
Forum-lid

Gebruikersavatar Lemony Freshness 27 feb 2017 10:42

Mooie "selfie"...
...toch liever die Bianchi.... met Shimano :lol:

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 27 feb 2017 11:28

Heppiebianchi schreef:Nou even serieus,ik vind mijn Bianchi heel mooi ,maar nog belangrijker hij rijd geweldig en ook de Shimano ultegra werkt zo als je van Shimano verwacht,perfect .
Maar ik begrijp uit deze discurie dat ik ondanks dat,toch mijn geweldig mooie Bianchi moet inruilen voor een met een Campa groep :? :

Beloven jullie mij dan dat ik daar NOG gelukkiger van wordt :mrgreen:
Niet om het een of ander maar als je toch Italiaans wil rijden (Bianchi) dan moet ook alles Italiaans zijn, dus Campagnolo, Castelli, Chain, Vittoria, etc. tenslotte rijd men toch ook geen Alfa Romeo met Bridgestone banden, dus met Pirelli. Want daar word je alleen maar NOG gelukkiger door. :mrgreen:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 27 feb 2017 11:33

Conclusie: ultiem geluk is gewoon te koop :lol:
Less is bore

Heppiebianchi
Forum-lid

Heppiebianchi 27 feb 2017 11:50

Heb ik toch nog te veel betaald :D
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 27 feb 2017 13:55

Orlok schreef:
Heppiebianchi schreef:Nou even serieus,ik vind mijn Bianchi heel mooi ,maar nog belangrijker hij rijd geweldig en ook de Shimano ultegra werkt zo als je van Shimano verwacht,perfect .
Maar ik begrijp uit deze discurie dat ik ondanks dat,toch mijn geweldig mooie Bianchi moet inruilen voor een met een Campa groep :? :

Niet om het een of ander maar als je toch Italiaans wil rijden (Bianchi) dan moet ook alles Italiaans zijn, dus Campagnolo, Castelli, Chain, Vittoria, etc. tenslotte rijd men toch ook geen Alfa Romeo met Bridgestone banden, dus met Pirelli. Want daar word je alleen maar NOG gelukkiger door. :mrgreen:
lagervet, stuurlint, velglint, tape-om-je-kabels-op-je-stuur-vast-te-zetten, kettingvet/olie, montagepasta, pedalen, evt zadeltas, wat nog meer????
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

rondje
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar rondje 27 feb 2017 15:14

Supergrover schreef:
Orlok schreef:

lagervet, stuurlint, velglint, tape-om-je-kabels-op-je-stuur-vast-te-zetten, kettingvet/olie, montagepasta, pedalen, evt zadeltas, wat nog meer????
Schoenen, bril, helm, fietscomputer. Ik stel voor dat je het best naar Italie kan verhuizen wanneer je een Italiaanse fiets koop, immers koop je hem toch voor het Italiaanse gevoel.

Heppiebianchi
Forum-lid

Heppiebianchi 27 feb 2017 15:33

Ik fiets graag multicultureel :mrgreen:
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

dario
Forum-lid

dario 27 feb 2017 17:48

Nou ja, als je naar Italië verhuist heb je die fiets natuurlijk niet meer nodig voor het Italiaanse gevoel... ;)
(maar wat houdt dat gevoel dan precies in, vraag ik me af?)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 27 feb 2017 19:16

rondje schreef:Schoenen, bril, helm, fietscomputer. Ik stel voor dat je het best naar Italie kan verhuizen wanneer je een Italiaanse fiets koop, immers koop je hem toch voor het Italiaanse gevoel.
Kan je daar in Italië lekker met je 'volbloed Italiaantje' gaan fietsen tussen al die home-made fietsen met vooral een japanse groepset erop omdat de echte Italiaan het niets kan schelen wat er op zijn Bianchi, Willier, De Rosa, Pinarello enz. zit. :mrgreen: :twisted:

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 27 feb 2017 19:48

Eigenlijk om het verhaal compleet te maken zou je ook een Italiaan moeten zijn, toch . . . . ? Maar dat zijn wij niet dus . . . . dan maar multicultureel met een Italiaanse fiets, een Japanse groepset, Zwitserse wielen en een Nederlandse berijder. :mrgreen: :lol:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 27 feb 2017 20:06

Amen...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Heppiebianchi
Forum-lid

Heppiebianchi 27 feb 2017 20:09

Orlok schreef:Eigenlijk om het verhaal compleet te maken zou je ook een Italiaan moeten zijn, toch . . . . ? Maar dat zijn wij niet dus . . . . dan maar multicultureel met een Italiaanse fiets, een Japanse groepset, Zwitserse wielen en een Nederlandse berijder. :mrgreen: :lol:
Johan je bent een man naar mijn hart ;) :lol:

Als we maar lol hebben,het is nu toch geen weer om te fietsen :like:
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Plaats reactie