Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 02 aug 2011 13:01

Jij hebt hem door ! :-)
"Try not. Do or do not......there is no try"

racedoc
Forum-lid

Gebruikersavatar racedoc 02 aug 2011 13:46

Ik heb vannacht een mail gehad van Oakley dat ze druk bezig zijn de bestelling af te ronden. De order staat nog steeds "In process".

Dus een mooie bril voor de helft van het geld!

racedoc
Forum-lid

Gebruikersavatar racedoc 02 aug 2011 16:11

racedoc schreef:Ik heb vannacht een mail gehad van Oakley dat ze druk bezig zijn de bestelling af te ronden. De order staat nog steeds "In process".

Inmiddels is de status veranderd naar een tracking number.

Gelukkig ben ik morgen de hele dag thuis!

Aplus
Forum-lid

Aplus 02 aug 2011 17:19

racedoc schreef:
racedoc schreef:Ik heb vannacht een mail gehad van Oakley dat ze druk bezig zijn de bestelling af te ronden. De order staat nog steeds "In process".

Inmiddels is de status veranderd naar een tracking number.

Gelukkig ben ik morgen de hele dag thuis!
Relaxt! Heb ook vannacht de mailtjes gehad maar helaas zijn ze nog steeds "In Progress"...

folle16
Forum-lid

folle16 02 aug 2011 20:32

iemand oakley radar die hij wil wisselen voor oakley jawbone?

tiest
Forum-lid HC

tiest 02 aug 2011 23:28

Het is oranje en van mij :D
Afbeelding

elvis
Forum-lid

elvis 02 aug 2011 23:56

woaahh er zijn me daar een partij brillen besteld bij die flapdrollen, leuk om te lezen

elvis
Forum-lid

elvis 03 aug 2011 07:53

Morguh,

Wat staat er nou precies in onderstaande email van Oakley: staat er nu dat alle producten verzonden worden zonder je creditcard te belasten en dat bij verzonden producten je gecrediteerd wordt op je credit card. Dus in andere woorden we nog geld terug gaan krijgen ook. Ik denk en weet bijna zeker dat ik het verkeerd lees danwel begrijp. maar dit is wat ik eruit opmaak. Zijn ze gek geworden of ben ik te vroeg wakker.
onderstaande kreeg ik net binnen, VOOR BEIDE BRILLEN 1

Thank you for your recent Oakley custom web order. You may not be aware of a pricing challenge on our website during the time your order was placed. Oakley has made a corporate decision to stand behind our brand and ship all product(s) that were impacted by this pricing challenge at no charge.

If your order has Processed/Shipped
If you have already been charged for your order, we will be in touch soon to fully credit your original form of payment with a refund.

If your order is in Process
If you have not been charged for your order, we are working diligently to get all orders built and shipped as soon as possible. Once completed, your order will be delivered at no cost to you.

Important Payment information
Oakley EU will not be making any further authorization towards your initial form of payment.
The authorizations that have already been made will expire with your financial institution based on their guidelines. If you have any challenges or concerns with this, please contact me at the email below.

We are proud to provide you with the best custom eyewear on the planet.

Thank you for being a loyal Oakley fan.
Laatst gewijzigd door elvis op 03 aug 2011 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.

j0p
Forum-lid

Gebruikersavatar j0p 03 aug 2011 08:16

Verwarrend is het wel! Ik begrijp ook niet precies wat ze nou bedoelen, maar er staat toch echt dat ze de producten verzenden zonder je creditcard te chargen! Als dat zo is hebben degene die hier op tijd bij waren echt enorm veel geluk! Maar ik kan het me niet voorstellen..

mj
Forum-lid

mj 03 aug 2011 09:12

Als iets te mooi klinkt om waar te zijn................

Maar dat dacht ik ook al van mijn bestelling die nu toch verzonden wordt.

elvis
Forum-lid

elvis 03 aug 2011 09:22

tsja nou heb ik dit meeltje door iemand anders nog eens laten vertalen en ???? het lijkt er toch echt op dat we ook nog eens munten terugkrijgen. Heb oakley net teruggemaild met de vraag of ze gek zijn geworden en wij ook nog eens geld terug krijgen, we wachten af.
Laatst gewijzigd door elvis op 03 aug 2011 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.

wpigge
Forum-lid

Gebruikersavatar wpigge 03 aug 2011 09:24

Zelfde mail hier... wacht gerust af. Maar kan het me niet voorstellen. Volgens mij is er heel wat besteld!

Plaats reactie