Het grote OAKLEY topic
Inmiddels is de status veranderd naar een tracking number.racedoc schreef:Ik heb vannacht een mail gehad van Oakley dat ze druk bezig zijn de bestelling af te ronden. De order staat nog steeds "In process".
Dus een mooie bril voor de helft van het geld!
Gelukkig ben ik morgen de hele dag thuis!
Relaxt! Heb ook vannacht de mailtjes gehad maar helaas zijn ze nog steeds "In Progress"...racedoc schreef:Inmiddels is de status veranderd naar een tracking number.racedoc schreef:Ik heb vannacht een mail gehad van Oakley dat ze druk bezig zijn de bestelling af te ronden. De order staat nog steeds "In process".
Dus een mooie bril voor de helft van het geld!
Gelukkig ben ik morgen de hele dag thuis!
Morguh,
Wat staat er nou precies in onderstaande email van Oakley: staat er nu dat alle producten verzonden worden zonder je creditcard te belasten en dat bij verzonden producten je gecrediteerd wordt op je credit card. Dus in andere woorden we nog geld terug gaan krijgen ook. Ik denk en weet bijna zeker dat ik het verkeerd lees danwel begrijp. maar dit is wat ik eruit opmaak. Zijn ze gek geworden of ben ik te vroeg wakker.
onderstaande kreeg ik net binnen, VOOR BEIDE BRILLEN 1
Thank you for your recent Oakley custom web order. You may not be aware of a pricing challenge on our website during the time your order was placed. Oakley has made a corporate decision to stand behind our brand and ship all product(s) that were impacted by this pricing challenge at no charge.
If your order has Processed/Shipped
If you have already been charged for your order, we will be in touch soon to fully credit your original form of payment with a refund.
If your order is in Process
If you have not been charged for your order, we are working diligently to get all orders built and shipped as soon as possible. Once completed, your order will be delivered at no cost to you.
Important Payment information
Oakley EU will not be making any further authorization towards your initial form of payment.
The authorizations that have already been made will expire with your financial institution based on their guidelines. If you have any challenges or concerns with this, please contact me at the email below.
We are proud to provide you with the best custom eyewear on the planet.
Thank you for being a loyal Oakley fan.
Wat staat er nou precies in onderstaande email van Oakley: staat er nu dat alle producten verzonden worden zonder je creditcard te belasten en dat bij verzonden producten je gecrediteerd wordt op je credit card. Dus in andere woorden we nog geld terug gaan krijgen ook. Ik denk en weet bijna zeker dat ik het verkeerd lees danwel begrijp. maar dit is wat ik eruit opmaak. Zijn ze gek geworden of ben ik te vroeg wakker.
onderstaande kreeg ik net binnen, VOOR BEIDE BRILLEN 1
Thank you for your recent Oakley custom web order. You may not be aware of a pricing challenge on our website during the time your order was placed. Oakley has made a corporate decision to stand behind our brand and ship all product(s) that were impacted by this pricing challenge at no charge.
If your order has Processed/Shipped
If you have already been charged for your order, we will be in touch soon to fully credit your original form of payment with a refund.
If your order is in Process
If you have not been charged for your order, we are working diligently to get all orders built and shipped as soon as possible. Once completed, your order will be delivered at no cost to you.
Important Payment information
Oakley EU will not be making any further authorization towards your initial form of payment.
The authorizations that have already been made will expire with your financial institution based on their guidelines. If you have any challenges or concerns with this, please contact me at the email below.
We are proud to provide you with the best custom eyewear on the planet.
Thank you for being a loyal Oakley fan.
Laatst gewijzigd door elvis op 03 aug 2011 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Verwarrend is het wel! Ik begrijp ook niet precies wat ze nou bedoelen, maar er staat toch echt dat ze de producten verzenden zonder je creditcard te chargen! Als dat zo is hebben degene die hier op tijd bij waren echt enorm veel geluk! Maar ik kan het me niet voorstellen..
tsja nou heb ik dit meeltje door iemand anders nog eens laten vertalen en ???? het lijkt er toch echt op dat we ook nog eens munten terugkrijgen. Heb oakley net teruggemaild met de vraag of ze gek zijn geworden en wij ook nog eens geld terug krijgen, we wachten af.
Laatst gewijzigd door elvis op 03 aug 2011 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Zelfde mail hier... wacht gerust af. Maar kan het me niet voorstellen. Volgens mij is er heel wat besteld!