foto van je fiets
Toch fantastisch hoe er dan opeens zo'n frame in je kamer ligt...
Veul plezier d'rmee.
Veul plezier d'rmee.
Klopt, vandaag de eerste 70km gefietst en dat beviel meer dan prima..jeroen. schreef:Dat is een verdraaid leuk fietsje Rikh! Weer heel wat anders dan je oude.
Het wennen duurde nog geen 5 km, gelukkig is de Ridley een hele vooruitgang t.o.v. de Raleigh (die achteraf ook nog te groot blijkt te zijn)
Dragelijker? Vind het een beetje overdreven reactie, gelukkig dat smaken dan verschillen.timo2.0 schreef:Eens met "apojapo", overkill. Wielen zonder stickers en een zwarte zadelpen zouden het al dragelijker maken.
Edwin van de Velde
Mooie fiets! Hoe ben je aan het losse CAAD10 frame gekomen? Zijn doorgaans niet los verkrijgbaar..opperhoofd schreef:Zo, tijd om mijn fietsje ook maar eens te tonen. M'n eerste racefiets en ik ben er erg blij mee! Vorige maand heb ik een lange fietstocht gereden en mijn eerste plan was om deze op mijn MTB met slicks te gaan rijden. Nou had ik in juli een paar weken een Cannondale Synapse te leen. Ik heb toen goed kunnen vergelijken en voor lange stukken op de weg is de racefiets wat toch wel duidelijk beter/prettiger dan de MTB. Aangezien vrienden reeds een racefiets hebben en ik een van de laatsten niet moest ik er toch maar aan geloven. Dus niet veel later na het terugbrengen van de Synapse had ik een mooi nieuw CAAD10 frame bij mij in de woonkamer liggen. Verder nog een zwarte Shimano 105 groep, Reynolds Solitude wielen en nog wat andere onderdelen die later kwamen binnendruppelen via verschillende webshops. Daarna de fiets in elkaar gezet. Op wat gepruts bij de rechter shifter na ging alles prima. De kabels bij het stuur moeten nog even op juiste lengte. Na 2 maanden heb ik nu wel m'n stuurafstand en hoogte gevonden.
Hij is mooi geworden Jeroen, heb je de laatste (exage) plakkers ook van het frame gehaald?
De wielen, het zadel en de diepere zit staan 'm goed, die diepe zit kon ik net niet hebben vanwege het voor mij te grote frame.
Ben blij dat ie goed is terecht gekomen, veel plezier ermee!
De wielen, het zadel en de diepere zit staan 'm goed, die diepe zit kon ik net niet hebben vanwege het voor mij te grote frame.
Ben blij dat ie goed is terecht gekomen, veel plezier ermee!
Hallo Allen ook ff een fototje van mijn fiets. Inmiddels al weer bijna 7000km er op staan.
Ben erg content met mijn nieuwe wielset alleen jammer dat het weer er niet na was de laatste tijd om er mee te rijden. Dus de wielen hebben krap 500 km gemaakt.
Ben erg content met mijn nieuwe wielset alleen jammer dat het weer er niet na was de laatste tijd om er mee te rijden. Dus de wielen hebben krap 500 km gemaakt.