Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
-
- Forum-lid
Pfff wat triest. 100.000 andere marktplaats linkjes mogen wel.
Maar een prof wielrenster verkoopt haar fiets. Die kom ik toevallig tegen en dat is het reclame maken ?
Maar een prof wielrenster verkoopt haar fiets. Die kom ik toevallig tegen en dat is het reclame maken ?
-
- Forum-lid
Hou je dan ook gewoon aan de regels .....Ridley Noah flyer schreef:Pfff wat triest. 100.000 andere marktplaats linkjes mogen wel.
Cannondale Caad 10 frame met deukje achterbrug
Kortom, dit is gewoon een scrapper.Door lompigheid tijdens vervoer is er helaas een deuk in de achterbrug gekomen, hiermee is gefietst nog maar kan geen garantie geven over de stabiliteit en veiligheid van de probleem.
-
- Forum-lid
Er zit toch ook een setje wielen bij + een waarschijnlijk goede voorvork?
Door lompigheid tijdens vervoer? Deukje? Dan moet die eigenaar wel ERG lomp zijn:NicoNB schreef:Cannondale Caad 10 frame met deukje achterbrug
Kortom, dit is gewoon een scrapper.Door lompigheid tijdens vervoer is er helaas een deuk in de achterbrug gekomen, hiermee is gefietst nog maar kan geen garantie geven over de stabiliteit en veiligheid van de probleem.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- Wolfhound32
- Forum-lid