Canyon
-
- Forum-lid
- Berichten: 427
- Lid geworden op: 04 nov 2010 00:19
De slapheid van aeroad zou je juist meer voelen als je een explosief iemand bent, en wanneer je sprintend piek vermogens levert 1000-1200W. Als mede triathleet ben ik nat als jou, lange stukken hoog vermogen 350-450W, dan haal je weinig (of eigenlijk geen) kracht uit je armen, en dan maakt de "slappe" voorkant van het frame stukken minder uit.
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Ik denk dat canyon er vanuit gaat dat wanneer je voor compact kiest, je waarschijnlijk een wielertoerist bent en geen coureur. Daarom dat ze voor beide uitvoeringen een andere stuurpen monterenFrankfiets schreef:Nou heb ik nog een ding wat mij op valt als ik naar de geometrie tabellen van canyon kijk. Het aantal spacers en de stuurpen lengte wordt aan gegeven met * of **. Daaronder staat dan dit.
* Mit Compactkurbel, darunter i-Lock (Bauhöhe: 16mm)
** Mit Standardkurbel, darunter i-Lock (Bauhöhe: 16mm)
Wat heeft een compact of normaal crankstel te maken met het aantal spacers of stuurpen lengte? Als je compact hebt zou je een 10cm pen en 2.5cm spacers krijgen??
Sworks Venge
-
- Forum-lid
- Berichten: 1791
- Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20
@jsprbcn; Bij minuut 3 van filmpje 1 heb ik m weggeklikt. Kan die mooie lopende klimmen en blauwe luchten NIET MEER ZIEN!
- arnoudrace
- Forum-lid
- Berichten: 875
- Lid geworden op: 30 mei 2009 01:11
- Locatie: Delft
[quote="jsprbcn"]Dit topic heeft meer foto's nodig!
OK.
Mijn F10
OK.
Mijn F10
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- ldtriatleet
- Forum-lid
- Berichten: 194
- Lid geworden op: 20 sep 2008 22:21
De 2014 modellen en hun levertijden staan online: http://www.canyon.com/_nl/
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
had 'm nog niet gezien, maar vind die aeroad met die rode accenten niet heel aantrekkelijkldtriatleet schreef:De 2014 modellen en hun levertijden staan online: http://www.canyon.com/_nl/
geometrie van cf slx ook iets aangepast zie ik (zitbuis iets korter). Buis van voorvork gewijzigd van 1 1/4 naar 1 1/8
Laatst gewijzigd door monsieurpinot op 15 okt 2013 22:49, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
- Berichten: 2863
- Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05
Had gehoopt dat je nu ook een losse frameset kon bestellen.
Weet iemand hoe dit vorig jaar ging? Ivm fietsplan moet ik voor december een bon hebben.
Weet iemand hoe dit vorig jaar ging? Ivm fietsplan moet ik voor december een bon hebben.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
weet niet welk model je wilt hebben, maar het loont volgens mij soms bijna een hele fiets te kopen en de wielen + groep vervolgens los te verkopen.gaisdergerman schreef:Had gehoopt dat je nu ook een losse frameset kon bestellen.
Weet iemand hoe dit vorig jaar ging? Ivm fietsplan moet ik voor december een bon hebben.
Vorig jaar kwamen de losse framesets er later op. Fietsplan bon verwerking hangt af van je salarisadministratie van je werkgever. Ze kunnen gewoon een bon accepteren voor een hoger bedrag en alleen het fiscaal maximum van je salaris aftrekken. Er zijn sommige salarisadministraties die dit niet doen maar er is geen wettelijke belemmering om de hogere bon te verwerken.
Ik heb even teruggezocht, toen kwamen de framesets begin november weer online.haaldoor schreef:Vorig jaar kwamen de losse framesets er later op. Fietsplan bon verwerking hangt af van je salarisadministratie van je werkgever. Ze kunnen gewoon een bon accepteren voor een hoger bedrag en alleen het fiscaal maximum van je salaris aftrekken. Er zijn sommige salarisadministraties die dit niet doen maar er is geen wettelijke belemmering om de hogere bon te verwerken.