Is dit een originele of een replica? Ik heb laatst namelijk ook zoiets uit China gehaald.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Nieuwe shifterkabels voor de mijn Gazelle Playa en het benodigde gereedschap en eindhulsen. Helaas bleken het remkabels te zijn bij thuiskomst. Maakt dit veel uit voor de MTB ?
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor.
- Contrastique
- Forum-lid
- Contact
Mijn eerste racefiets
Jan Janssen Quarante + 105 + 50/34 compact
Helm
Handschoenen
Biba
Plaksetje
CO2 pompje
Lichters
Leuk
Jan Janssen Quarante + 105 + 50/34 compact
Helm
Handschoenen
Biba
Plaksetje
CO2 pompje
Lichters
Leuk
- Contrastique
- Forum-lid
- Contact
Merci! Ik ben echt superblij ermee! Jammer dat er zoiets bestaat als werken dat zoveel tijd in beslag neemt hahaTumTumTum schreef:Gefeliciteerd! Mooie fiets ook. Dat je maar veel plezierige kilometers mag maken.
Assos Overschoenen : Thermo bootie S7 in de uitverkoop ( AS Adventure )
Scott Vanish EVO Helm : Passend bij de Foil Team - dus zwart / groen. ( Westbrook )
Dura Ace Ketting - Lizzard Skin stuurlint - Ritchey Grips - Elite Bidonhouder ( Mantel )
Voor de mensen die koopjes zoeken : AS Adventure heeft uitverkoop..
Scott Vanish EVO Helm : Passend bij de Foil Team - dus zwart / groen. ( Westbrook )
Dura Ace Ketting - Lizzard Skin stuurlint - Ritchey Grips - Elite Bidonhouder ( Mantel )
Voor de mensen die koopjes zoeken : AS Adventure heeft uitverkoop..
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Spinder Falcon, 100 euro tweedehands via MP. Heel tijdje naar op zoek geweest.
-
- Forum-lid
Een 'donorfiets' voor mijn op te bouwen derde stalen racefiets. Al een tijdje in huis, maar nog geen tijd gevonden om ermee aan de slag te gaan.
Het is een oude Gazelle Tour de France uit ? Deze ga ik gebruiken om een Batavus Sprint verder op te bouwen als racefiets/randonneurfiets. Deze Batavus moet volgend jaar klaar zijn voor de toerversie van Parijs-Roubaix in juni. Wordt vervolgd...
Dit is de tweede, een Koga Traveller (moet in goed Engels traveler heten naar mijn idee). In gebruik als randonneur-/winterfiets.
Dit is mijn eerste stalen fiets, vorig jaar nog gebruikt bij de toerversie van Parijs-Roubaix.
Het is een oude Gazelle Tour de France uit ? Deze ga ik gebruiken om een Batavus Sprint verder op te bouwen als racefiets/randonneurfiets. Deze Batavus moet volgend jaar klaar zijn voor de toerversie van Parijs-Roubaix in juni. Wordt vervolgd...
Dit is de tweede, een Koga Traveller (moet in goed Engels traveler heten naar mijn idee). In gebruik als randonneur-/winterfiets.
Dit is mijn eerste stalen fiets, vorig jaar nog gebruikt bij de toerversie van Parijs-Roubaix.
Traveler of Traveller, mag volgens mij allebei.
Ik stond op het punt om te beginnen mijn Bianchi Impulso frame op te bouwen als winterfiets, tot ik tegen een hele scherpe aanbieding aan liep. Nog 1 maat beschikbaar (60, mijn maat), volledige 105 5700 groep. Een snelle rekensom leerde dat ik met zelfbouw ruim boven dit bedrag uit zou komen.
Mijn set Racing Zero wielen gaan eronder. Hier kom ik de winter wel mee door.
Ik stond op het punt om te beginnen mijn Bianchi Impulso frame op te bouwen als winterfiets, tot ik tegen een hele scherpe aanbieding aan liep. Nog 1 maat beschikbaar (60, mijn maat), volledige 105 5700 groep. Een snelle rekensom leerde dat ik met zelfbouw ruim boven dit bedrag uit zou komen.
Mijn set Racing Zero wielen gaan eronder. Hier kom ik de winter wel mee door.
Daar ga je veel plezier aan hebben - Ik heb ook een Spinder, en ben er zeer gelukkig mee.havana schreef:Spinder Falcon, 100 euro tweedehands via MP. Heel tijdje naar op zoek geweest.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless