Grapjas. Die veertjes houden de blokjes op de zuigers, meer niet.SantaSCSI schreef: ↑27 mar 2024 09:52Dit dus. De zuigers worden toch gewoon teruggeduwd door het springveertje dat rond de remblokjes zit.Ramon73 schreef: ↑26 mar 2024 12:02Met de blokken er nog in betwijfel ik dat.scottpch64 schreef: ↑26 mar 2024 11:48 Ja, maar rem je dan onbewust, dan liggen je zuigers uit de remklauw...
Het grote domme vragen topic
Niet zijken maar reiden !
Staat er geen Links en Rechts op? Heb deze van Ali en werkt perfect.Drkjv schreef: ↑27 mar 2024 08:46
Ik heb zo'n tool gekocht en mijn schoenplaatjes volgens hoe ik het zag gelijk gezet. Nu blijkt dat de lijntjes op de zool tov het spd schoenplaatje niet overeen komen op beide schoenen. Er zit zo bijna 1 lijn verschil in in de hoogte van het plaatje.
Kan het dat de zoollijntjes soms niet correct staan? Fabricatie fout bijvoorbeeld bij het verlijmen van de zool?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Je dacht serieus dat die bedrukking precisiewerk is?Drkjv schreef: ↑27 mar 2024 08:46
Ik heb zo'n tool gekocht en mijn schoenplaatjes volgens hoe ik het zag gelijk gezet. Nu blijkt dat de lijntjes op de zool tov het spd schoenplaatje niet overeen komen op beide schoenen. Er zit zo bijna 1 lijn verschil in in de hoogte van het plaatje.
Kan het dat de zoollijntjes soms niet correct staan? Fabricatie fout bijvoorbeeld bij het verlijmen van de zool?
-
- Forum-lid
Probeer het maar eens dan!Ramon73 schreef: ↑26 mar 2024 12:02Met de blokken er nog in betwijfel ik dat.scottpch64 schreef: ↑26 mar 2024 11:48 Ja, maar rem je dan onbewust, dan liggen je zuigers uit de remklauw...
Zolang je niet zo'n tool hebt gaat volgens mij iedereen ervanuit dat je beide schoenplaatjes op dezelfde lijn en rotatie moet zetten...senior schreef: ↑27 mar 2024 13:04Je dacht serieus dat die bedrukking precisiewerk is?Drkjv schreef: ↑27 mar 2024 08:46
Dus imo grote flater van schoenen producent dus (Gaerne schoenen)
Via Ali gekocht inderdaad, eye-balling van bovenaf bekeken met spd-sl schoenen (geplaatst volgens bikegfit) om spd schoenen zelfde te zetten.
-
- Forum-lid HC
Ja maar je zet ze toch niet blind op een lijntje.
Ik hou ze altijd even tegen elkaar, dan zie je het meteen.
Ook de ali platen gekocht, maar ik bleek al mijn schoenen zelf perfect afgesteld te hebben.
Maar toch voor bijstellen zijn het wel hele fijne platen.
Ik hou ze altijd even tegen elkaar, dan zie je het meteen.
Ook de ali platen gekocht, maar ik bleek al mijn schoenen zelf perfect afgesteld te hebben.
Maar toch voor bijstellen zijn het wel hele fijne platen.
-
- Forum-lid HC
Ja het gaat wel lekker snel met zo,n plaat hoor!