Het grote Giro d'Italia 2011 topic
Ik vind dat je gewoon meer moet trainen als je zo'n verzet nodig hebt. Kom op, zeg!
Ja, wat een watje he, die Contador. Op weg naar je 6e grote ronde en dan met een langeslag achterderailleur rondrijden. Wordt je als gewone toerist een beetje moedeloos van...
Trouwens: nog effe over Kruijswijk: Hij staat nu comfortabel 2e in het jongerenklassement. Achter hem staat Masciarelli op 9 minuten achterstand van hem, Stetina staat 16 minuten achter Kruijswijk. En voor hem staat alleen Kreuzinger met 2 minuten voorsprong. Kruijswijk won gisteren 52 seconden op Kreuzinger. Kortom: met de week die gaat komen, is het heel reeel om Kr. de witte trui te zien winnen!
Trouwens: nog effe over Kruijswijk: Hij staat nu comfortabel 2e in het jongerenklassement. Achter hem staat Masciarelli op 9 minuten achterstand van hem, Stetina staat 16 minuten achter Kruijswijk. En voor hem staat alleen Kreuzinger met 2 minuten voorsprong. Kruijswijk won gisteren 52 seconden op Kreuzinger. Kortom: met de week die gaat komen, is het heel reeel om Kr. de witte trui te zien winnen!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Lijkt me idd een PR-verhaal. Maar 34x28 is natuurlijk heerlijk voor ons wielertoeristen, óók de profs gebruiken dus soms een mietjesverzet
Goed beschouwd is het juist een argument tégen de compact: "als zelfs Contador zo'n verzet nodig hebt ben je veel beter af met een triple"...
Ik zag wel op de foto's dat hij een erg lange achterderailleur had. Dat pleit voor Apex. Maar helaas is er nergens een goede foto te vinden.
Tja:
[img=http://file.universalsports.com/mm/Phot ... 23_M23.jpg]
Tja:
[img=http://file.universalsports.com/mm/Phot ... 23_M23.jpg]
Toch opmerkelijk hoeveel renners, die voorheen echt door het ijs gingen in de Giro, vandaag plots voorin meedraaien :rolleye:
Nee, nee. Ik impliceer niets.
Anyway. Het lijkt noodweer bij de aankomst (hagel/regen/onweer) dus dat kan nog wat worden hopelijk.
Haha, de Belg spoelt bijkans weg op de commentaar positie ('Kun jij zwemmen Jose?')
Sterk hoe Kruiswijk bij Contador blijft hoor. Capeau.
Nee, nee. Ik impliceer niets.
Anyway. Het lijkt noodweer bij de aankomst (hagel/regen/onweer) dus dat kan nog wat worden hopelijk.
Haha, de Belg spoelt bijkans weg op de commentaar positie ('Kun jij zwemmen Jose?')
Sterk hoe Kruiswijk bij Contador blijft hoor. Capeau.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Yep, en Kruiswijk na de afdaling weer bij 'Gruppo Contador'.
Wel een leuke etappe. Het gaat heen en weer. Garzelli heeft wel een riante voorsprong maar het zou me niet verbazen als hij op de 6km klim alsnog gepakt wordt door de groep Contador/Niballi. Grazelli zat er bergop al behoorlijk doorheen.
Toch wel weer knap hoe Niballi is zijn eigen tempo weer terug bij Contador kwam. Niballi laat zicht echt niet gek maken net zoals gisteren op de Zoncolan.
Wel een leuke etappe. Het gaat heen en weer. Garzelli heeft wel een riante voorsprong maar het zou me niet verbazen als hij op de 6km klim alsnog gepakt wordt door de groep Contador/Niballi. Grazelli zat er bergop al behoorlijk doorheen.
Toch wel weer knap hoe Niballi is zijn eigen tempo weer terug bij Contador kwam. Niballi laat zicht echt niet gek maken net zoals gisteren op de Zoncolan.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock