Of dat zo "natuurlijk" Van Aert is betwijfel ik. Er zijn er inmiddels al meerderen die afhaakten bij Visma denk ik, ook van de nog niet toppers.ColumsbusMJ schreef: ↑21 mar 2025 11:44Het grootste slachtoffer van Visma is natuurlijk Wout van Aert, verdient miljoenen met alleen maar tweede plekken en knechtenwerk.
Wielerseizoen 2025
-
- Forum-lid
Toch jammer of is het juist een zegen dat de wetenschap de hallucinante wirwar van neurotransmitters in het brein niet in zijn greep krijgt. Alle te meten waarden kunnen op groen staan, maar het laatste restje mystiek blijft een raadsel en betekent dat wie het gevoel in handen van de techniek legt, er aan onderdoor kan gaan. Ik hoop dat Fem van Empel op tijd in de remmen heeft geknepen.
Ja, 'klopt', ik zag net dat hij in de afgelopen 6 seizoenen in de grote rondes 'slechts' 12 ritten kon winnen. Aiai toch.ColumsbusMJ schreef: ↑21 mar 2025 11:44Het grootste slachtoffer van Visma is natuurlijk Wout van Aert, verdient miljoenen met alleen maar tweede plekken en knechtenwerk.

- daniel1975
- Forum-lid HC
ColumsbusMJ schreef: ↑21 mar 2025 11:44Het grootste slachtoffer van Visma is natuurlijk Wout van Aert, verdient miljoenen met alleen maar tweede plekken en knechtenwerk.

Ben ik nu de enige die ironie herkent….?
Less is bore
Denk ik niet. Persoonlijk wil ik wel "slachtoffer" zijn op die manier.daniel1975 schreef: ↑21 mar 2025 14:58ColumsbusMJ schreef: ↑21 mar 2025 11:44Het grootste slachtoffer van Visma is natuurlijk Wout van Aert, verdient miljoenen met alleen maar tweede plekken en knechtenwerk.![]()

Toevallig gaat die 'ironie' altijd wel over WVAdaniel1975 schreef: ↑21 mar 2025 14:58ColumsbusMJ schreef: ↑21 mar 2025 11:44Het grootste slachtoffer van Visma is natuurlijk Wout van Aert, verdient miljoenen met alleen maar tweede plekken en knechtenwerk.![]()

Ach, als mensen ergens op ingaan wordt iets plots ironie? Vroeger was het een "grapje".daniel1975 schreef: ↑21 mar 2025 14:58ColumsbusMJ schreef: ↑21 mar 2025 11:44Het grootste slachtoffer van Visma is natuurlijk Wout van Aert, verdient miljoenen met alleen maar tweede plekken en knechtenwerk.![]()
Het grootste slachtoffer van Wout van Aert is natuurlijk Visma, verdient miljoenen met alleen maar tweede plaatsen.ColumsbusMJ schreef: ↑21 mar 2025 11:44Het grootste slachtoffer van Visma is natuurlijk Wout van Aert, verdient miljoenen met alleen maar tweede plekken en knechtenwerk.
Haha.....eindelijk wordt de slachtofferrol eens omgedraaid !!!kxlight schreef: ↑21 mar 2025 18:25Het grootste slachtoffer van Wout van Aert is natuurlijk Visma, verdient miljoenen met alleen maar tweede plaatsen.ColumsbusMJ schreef: ↑21 mar 2025 11:44Het grootste slachtoffer van Visma is natuurlijk Wout van Aert, verdient miljoenen met alleen maar tweede plekken en knechtenwerk.

Ja Wout is dan ook de kleizoon van POUPOU!kxlight schreef: ↑21 mar 2025 18:25Het grootste slachtoffer van Wout van Aert is natuurlijk Visma, verdient miljoenen met alleen maar tweede plaatsen.ColumsbusMJ schreef: ↑21 mar 2025 11:44Het grootste slachtoffer van Visma is natuurlijk Wout van Aert, verdient miljoenen met alleen maar tweede plekken en knechtenwerk.
Wat Van Empel betreft, moet die ook die hoogtestages allemaal meedoen? Vingegaard zijn eerstvolgende koers zou de Dauphine dit jaar zijn. Hoe hou je het uit om 3 maand je ergens op een berg zitten af te peigeren.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Matje is de kleinzoon van Poupou, Wout is de kleinzoon van een Nederlander, dat is wellicht nog erger als het op tweede plaatsen aankomt. Vraag maar aan een voetballiefhebber...fiedoo schreef: ↑21 mar 2025 20:16Ja Wout is dan ook de kleizoon van POUPOU!kxlight schreef: ↑21 mar 2025 18:25Het grootste slachtoffer van Wout van Aert is natuurlijk Visma, verdient miljoenen met alleen maar tweede plaatsen.ColumsbusMJ schreef: ↑21 mar 2025 11:44
Het grootste slachtoffer van Visma is natuurlijk Wout van Aert, verdient miljoenen met alleen maar tweede plekken en knechtenwerk.
Wat Van Empel betreft, moet die ook die hoogtestages allemaal meedoen? Vingegaard zijn eerstvolgende koers zou de Dauphine dit jaar zijn. Hoe hou je het uit om 3 maand je ergens op een berg zitten af te peigeren.
Campagnolo Ultra Dork