Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 28 nov 2013 19:38

Zeker!

Volg het Batavustopic maar. Kan nog wel even duren. Na nieuwjaar pas, vrees ik...

giroditaliafan
Forum-lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 18 aug 2010 23:43

giroditaliafan 02 dec 2013 22:09

Deze week in enorme verlegenheid gebracht door de ongelofelijke vriendelijkheid van medeforumlid Mensma. Hij bood een witte Oakley Radar-frame aan met een polarized black iridium lens op het forum. We kwamen snel akkoord over een mooie prijs en hij was echt zò onwijs sympathiek om `m nog te komen brengen ook!!! (hij was toch onderweg voor z`n werk, was z`n verklaring!)

Met een diepe, diepe buiging neem ik mijn pet voor `m af!!!

En de bril is ook nog mooi. :-)
(geintje: hij is echt ONWIJS mooi!!!!!)

Gr.
Giroditaliafan

Gebruikersavatar
Sebo
Forum-lid
Berichten: 634
Lid geworden op: 14 jun 2012 01:49

Gebruikersavatar Sebo 02 dec 2013 22:52

Zeer positieve ervaring met Razende Roeland

Van deze Texelaar gratis een paar Reynolds 531 badges opgestuurd gekregen voor mijn zoon's "nieuwe" Gazelle Champion Mondial.

Hulde :!: :!: :!:
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 02 dec 2013 23:13

giroditaliafan schreef:Deze week in enorme verlegenheid gebracht door de ongelofelijke vriendelijkheid van medeforumlid Mensma. Hij bood een witte Oakley Radar-frame aan met een polarized black iridium lens op het forum. We kwamen snel akkoord over een mooie prijs en hij was echt zò onwijs sympathiek om `m nog te komen brengen ook!!! (hij was toch onderweg voor z`n werk, was z`n verklaring!)

Met een diepe, diepe buiging neem ik mijn pet voor `m af!!!

En de bril is ook nog mooi. :-)
(geintje: hij is echt ONWIJS mooi!!!!!)

Gr.
Giroditaliafan
Ha, dank voor de complimenten! Ik vond het overigens best meevallen, ik reed toch langs vlak langs je woonplaats, dus het heeft me misschien een kwartiertje extra gekost, kleine moeite toch? Was overigens een mooie Tour de France pet, ik zou hem gewoon ophouden ;) Veel plezier ermee!

giroditaliafan
Forum-lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 18 aug 2010 23:43

giroditaliafan 02 dec 2013 23:41

Leuke reactie van je, Mensma!! :-) Nogmaals, heel veel dank voor je bril!

En na de buiging zal ik mijn Tour de France-pet ophouden!! :-)

Gr.
giroditaliafan (en dat met een Tour de France-pet! :-) )

giroditaliafan
Forum-lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 18 aug 2010 23:43

giroditaliafan 03 dec 2013 18:40

Nog een berichtje van mij!! Dit keer vanwege een aankoop bij medeforumlid Joko!!
Heb bij hem een aantal paar Northwave-sokken gekocht!! Snelle en prettige communicatie. En net zo snelle levering.

Werd verstuurd via DHL. Zij leveren niet op zaterdag. Maar als ik de sokken toch persé op zaterdag wilde hebben, zou hij het alsnog via Post.nl versturen en het verschil uit eigen zak bijbetalen. Dat was voor mij niet nodig. Maar vond het wel onwijs sympathiek!!

Hij heeft nog wat spulletjes liggen (o.a. een hele mooie Oakley Jawbone!! en ik zie nog geen bericht dat `ie verkocht is...). Dus mensen sla uw slag!!!

Gr.
Giroditaliafan

Gebruikersavatar
vrderuiter
Forum-lid
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 jun 2013 10:49

Gebruikersavatar vrderuiter 05 dec 2013 20:44

Erg goede ervaring met Snuf. Wees mij in eerste instantie eigenhandig op een Garmin sensor, een item waarvoor ik in het te koop gevraagd forum zelf een topic had geopend. Da's fijn. Vervolgens snel tot een overeenkomst gekomen, waarna het pakket binnen 10 minuten reeds op de post werd gedaan, zonder dat betaling nog was ontvangen!

Top dat vertrouwen en wat een service.

Dank!
Hier had net zo goed niets kunnen staan...

Gebruikersavatar
Snuf
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 08 jul 2011 12:32
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar Snuf 06 dec 2013 10:59

En vice versa goede communicatie en goede ervaring met vrderuiter!

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 06 dec 2013 11:23

Goede ervaring met de zwarten. Een Cinelli Alter + pin up voor een nette prijs. Vlotte communicatie en goede verzending. Top!

giroditaliafan
Forum-lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 18 aug 2010 23:43

giroditaliafan 07 dec 2013 11:51

Hele goede ervaring met Delsol. Een mooie Oakley Racing Jacket bij hem gekocht via een nette deal! Snelle en sympathieke communicatie en een even zo snelle levering!!

Super!!

Gr.
Giroditaliafan

Gebruikersavatar
vrderuiter
Forum-lid
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 jun 2013 10:49

Gebruikersavatar vrderuiter 07 dec 2013 17:37

Dank ook aan boswielrenner, snelle levering, goede communicatie en snelle verzending. Top!
Hier had net zo goed niets kunnen staan...

vincenth
Forum-lid
Berichten: 259
Lid geworden op: 15 aug 2008 13:25
Locatie: Groningen
Contact

vincenth 08 dec 2013 19:53

Cadansmagneetjes gekocht van way2go. Snel en correct. Kleine aankoop, maar een goede ervaring!
Tita Gazelle V8
Afbeelding

Plaats reactie