Hoe zit dat met die tijdrit vandaag? Met hoeveel minuten verschil starten ze en wordt het klassement gevolgd of niet? Lijkt me dat Sastre anders een leuk mikpunt heeft met Schleck voor zich, hoewel je van stayeren niet echt kan spreken als je zo dun bent;-)
Mogen ploeggenoten achter elkander starten?
Tour de France 2008
-
- Forum-lid
Zoals altijd hanteren ze als startvolgorde het klassement in omgekeerde volgorde. De tijd tussen de renners weet ik niet maar dat zal 2 of 3 minuten zijn. Stayeren is uiteraard verboden.
LVGH schreef:[Maar wat die zweverige idioot ervan maakte vond ik ridicuul, alsof je beter die 4 seconden kan genieten - het verliezen van de Tour op 2 seconden neem je jezelf de rest van je leven kwalijk..
Die zweverige idioot probeerde duidelijk te maken dat genieten van het moment altijd aan te raden is! Stel Sastre krijgt vanmiddag 3 minuten aan zijn broek, dan heeft hij die 4 seconden genot tenminste nog gehad......
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tja dan kun je net zo goed de laatste km met je handen in de lucht gaan rijden, dan houd je geen voorsprong meer over maar je geniet wel langer Na een overwinning geniet je ook genoeg lijkt me.
Het was juist "wielrekenen" toen het peloton al die aanvallende renners (of het nou Fransen waren of niet) precies terug wist te pakken voor de finish. Dit jaar zie ik juist meer geslaagde ontsnappingen dan in alle jaren daarvoor. Saai is het wat dat betreft zeker niet. Enkel als je een oranje bril draagt valt het allemaal erg tegen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Het is echt begonnen nu. Het was een mooie en spannende strijd de afgelopen weken en dit is de aperteose. Nu 60 minuten genieten van de eindstrijd.
Fuck.....Schumacher klopt Cancellara. Echt straf van Schumi!!
Veel plezier allemaal. Dit wordt 1 uur stressen in de stoel. Sastre ziet er goed uit. Draait soepel.
Mvg, Zorro
Fuck.....Schumacher klopt Cancellara. Echt straf van Schumi!!
Veel plezier allemaal. Dit wordt 1 uur stressen in de stoel. Sastre ziet er goed uit. Draait soepel.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Das dan ook wel weer aardig. Toen Cancellara Millar klopt gaf zeiden Ducrot en Zijkstra dat de winnaar bekend was, van buitencategorie en ze moesten maar een apart klassement maken voor de rest van de tijdrijders. Knap staaltje van te vroeg conclusies trekken blijkt
fietsen doe ik net als een prof,
Oh shit. Menchov pakt al 15 seconden t.o.v. Evans op 17km. Kohl gaat als de brandweer en is ook al sneller dan Evans.. Ik volg het niet meer (in positieve zin).
Menchov haalt Evans in tot 42 seconden!!!! Wat een gave etappe.
Sastre gaat het redden.
Menchov haalt Evans in tot 42 seconden!!!! Wat een gave etappe.
Sastre gaat het redden.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock