[quote="NK 2003"][quote="Lincity"][quote="Liz Hatch @ Twitter"]Awake at 4:45, flight at 7:45 from SFO. I feel like a pannekoek.
3:53 AM Mar 11th from web[/quote]
Gaaf wijf, PANNEKOEK!
leuk dat twitter[/quote]
Ze bedoelde zeker panneNkoek
:/[/quote]
Daar heeft ze dan ook genoeg opmerkingen over gehad....
Fanclub Liz Hatch
Via een brandmanager van een niet nader te noemen merk , kregen we een link naar 2 leuke fimpjes gemailed. Speciaal voor de fans van deze dame.
http://www.fiets.nl/news.asp?NewsId=2374&NewsCatId=2
http://www.fiets.nl/news.asp?NewsId=2374&NewsCatId=2
- Supergrover
- Forum-lid HC
er komt een DVD !!!!
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
'Come ride with me!' aan het einde van de DVD, niet te letterlijk opvatten!
Weet iig weer een leuk verjaardagscadeau. Wanneer komt ie uit?
Weet iig weer een leuk verjaardagscadeau. Wanneer komt ie uit?
Kwam dit net tegen op de twitterpage van Liz, ze is op dit moment in Lucca Italie:
"Home from 3 hrs w/some good climbing with Brian and some of the locals, Dekker, Sorensen and 2 other guys. Good legs, still a bit jetlagged. 5:51 AM May 8th from web"
En vervolgens op een Colum van Thomas Dekker op dezelfde dag in de Telegraaf:
"....Ben ik in Lucca lekker uren achter elkaar aan het trainen, 26 graden en een zonnetje erbij. Zonder stress, korte mouwtjes en in een korte broek. Op zulke momenten weet ik weer hoe geweldig het is om wielrenner te zijn."
Natuurlijk is het voor het wielrennen heel ongebruikelijk om conclusies te trekken voordat alle feiten op tafel liggen, maar 't viel me toch op
"Home from 3 hrs w/some good climbing with Brian and some of the locals, Dekker, Sorensen and 2 other guys. Good legs, still a bit jetlagged. 5:51 AM May 8th from web"
En vervolgens op een Colum van Thomas Dekker op dezelfde dag in de Telegraaf:
"....Ben ik in Lucca lekker uren achter elkaar aan het trainen, 26 graden en een zonnetje erbij. Zonder stress, korte mouwtjes en in een korte broek. Op zulke momenten weet ik weer hoe geweldig het is om wielrenner te zijn."
Natuurlijk is het voor het wielrennen heel ongebruikelijk om conclusies te trekken voordat alle feiten op tafel liggen, maar 't viel me toch op
"Any fool can criticize, condemn, and complain - and most fools do."