BeOne
- Matthijs1973
- Forum-lid
thanks, en dat wit, tja, zwart is ook maar zwart
net een rondje gereden, en dat beviel prima, vergeleken met de alu tcr is dit frame een stuk comfortabeler, voelt rustiger en stabieler op de klinkers, putjes, etc. Nog wel even de kabelloop van de shifters naar derailleurs nagaan, voelt nog wat stroefjes.
net een rondje gereden, en dat beviel prima, vergeleken met de alu tcr is dit frame een stuk comfortabeler, voelt rustiger en stabieler op de klinkers, putjes, etc. Nog wel even de kabelloop van de shifters naar derailleurs nagaan, voelt nog wat stroefjes.
Ik heb hetzelfde frame met ook een 105 groep erop. Wel een maatje kleiner.
Ben er erg tevreden mee. Licht en strak, voor een nette prijs.
Hij is ook wel eens in "fiets" getest, daar kwam die goed uit .
Hiervoor heb ik een Giant tcr gehad, niet echt te vergelijken aangezien die van alu was.
De prijs die hij ervoor vraagt is volgens mij wel ok, ik zou die van mij er niet voor weg doen...
Ben er erg tevreden mee. Licht en strak, voor een nette prijs.
Hij is ook wel eens in "fiets" getest, daar kwam die goed uit .
Hiervoor heb ik een Giant tcr gehad, niet echt te vergelijken aangezien die van alu was.
De prijs die hij ervoor vraagt is volgens mij wel ok, ik zou die van mij er niet voor weg doen...
ting ting,
Sup xroad SE
Sup xroad SE
deijn schreef:Is jou Giant niet een paar maten kleiner?
Klopt, daarom staat hij ook te koop. Overgekocht van een collega die er niet
mee reed, dacht hem wel te passen, maar gaat helaas echt niet.
Ding is echt als nieuw, dus die verkoop ik wel, krijg veel reacties via MP.
Dat is de reden dat ik waarschijnlijk voor een nieuwe carbonfiets ga.CycloJ schreef:Heb al genoeg slechte ervaringen gehoord over beone: scheuren etc.
Ook ken ik mensen die er al jaren mee rijden. Het blijft toch raar vind ik, de ene scheurt na een maand en de ander nooit. Hij ziet er wel strak uit.
Beone ken ik helaas te weinig dus het zal een Giant of Cube worden..
- Matthijs1973
- Forum-lid
neem een gokje en kijk nog even op bva, er staan weer wat frames te koop, veiling sluit maandagmiddag. Ik ben nog steeds uitermate tevreden met die van mij
Bedankt voor de tip Matthijs,.... ga het zeker proberen.Matthijs1973 schreef:neem een gokje en kijk nog even op bva