KOM OP NOU !!!Zorro schreef:Echt gek van die K reclames op de radio voor Basic Fit met die heksenstem van Tatjana. 'Hup die Franse frietjes eraf na de vakantie' What? Hier stouwen ze zich ook vol met die dingen.
Het grote ergernissen toppic.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Ik had nog niet gezien dat er 5! pagina's van waren.
Wielertoeristen die het echt nodig vinden om net op de middelbareschooluren te gaan fietsen. De meeste zijn dan nog is bejaard, dus dan denk ik dude je hebt de hele dag de tijd gehad om doelloos te fietsen en dan doe je het echt op zo'n piek-uur :') en dan boos worden als je hen niet op magische wijze hoort aankomen, want een bel vinden die klojo's niet nodig
Veni. Vidi. Fietsie.
GLS bezorgers die niet eens een poging doen om de boel bij de buren te bezorgen
- Supergrover
- Forum-lid HC
havana schreef:GLS bezorgers die niet eens een poging doen om de boel bij de buren te bezorgen
mogen ze dat wel? niet bij iedere koeriersdienst mag dat...
Ja, want je kunt het wel aangeven zodra de boel niet bezorgd is.
- Supergrover
- Forum-lid HC
ah, okayhavana schreef:Ja, want je kunt het wel aangeven zodra de boel niet bezorgd is.
wij hebben geluk denk ik want er is een vaste man die hier rijdt en die komt altijd s avonds
-
- Forum-lid
Ergernisje: de dubbele P in de topictitel...
Op dit soort dagen (en überhaupt de komende 5 maanden weer) is het een beetje ergerlijk dat de klimaatverandering niet harder gaat! En waarom hebben wij hier niet wat meer zon? Hè?!
Als ik Italiaans sprak en mijn familie ging mee, dan vertrok ik naar Italië! Denk ik. Of Spanje. Ik ben een beetje jaloers op die forummer die Barcelona zijn thuis mag noemen.
Ja hier in Nederland zijn heel veel dingen goed geregeld, dat wel, maar dit topic is voor ergernissen.
Als ik Italiaans sprak en mijn familie ging mee, dan vertrok ik naar Italië! Denk ik. Of Spanje. Ik ben een beetje jaloers op die forummer die Barcelona zijn thuis mag noemen.
Ja hier in Nederland zijn heel veel dingen goed geregeld, dat wel, maar dit topic is voor ergernissen.
afrit13 schreef:Ergernisje: de dubbele P in de topictitel...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik roep al jaren dat ik 1.000km te ver noordelijk ben geboren
Less is bore
http://www.nu.nl/gadgets/3953958/slimme ... rkeer.html
Ik hoop dat het wat ergernis kan voorkomen...
Ik hoop dat het wat ergernis kan voorkomen...
Campagnolo Ultra Dork