Vandaag gefietst in 2007?
[quote="Wesley"][quote="IBAN"]Vandaag de rijn en linge tocht van DTC. Samen met Speric. Heerlijk gefietst, wel veel wind.[/quote]Ik zag jullie nog rijden, jullie haalden de groep waar ik in zat in bij een kruispunt (wij stonden te wachten, jullie reden door). Ik wou nog achter jullie aangaan, maar ik zat helaas ingesloten in de groep en jullie gingen iets te snel om nog te kunnen bijhalen.
[/quote]
Waar stond je op te wachten dan ?
[/quote]
Waar stond je op te wachten dan ?
Het was idd een vrij grote groep en we stonden idd te treuzelen. Mijn forumtenue had ik graag aangedaan, maar dat zou niet echt sociaal zijn geweest richting de andere clubleden..
Volgende keer zal ik eens kijken of ik jullie nog bij kan halen!
Volgende keer zal ik eens kijken of ik jullie nog bij kan halen!
-
- Forum-lid HC
Vandaag toch nog afgereisd naar Limbricht voor de Omloop Math Salden, gelukkig want het was prima fietsweertje in Zuid-Limburg, droog en een temperatuur van ongeveer 20 graden. Stond alleen nog een stevig windje maar die stond de laatste 40 km in de rug en was voor de rest niet hinderlijk!
Terug om half vier in Limbricht met 205 km op de teller en 27,5 gemiddeld, en geen druppel regen gehad!
Terug om half vier in Limbricht met 205 km op de teller en 27,5 gemiddeld, en geen druppel regen gehad!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Zaterdag en zondag met de fietsclub naar de ardennen (Mons) geweest, zaterdag 161 km gedaan en zondag 120 km, veel regen gehad maar er toch een tevreden gevoel aan over gehouden.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Afgelopen weekend met de wielerclub in Sauerland gereden. Vrijdagmidag rit van plm. 60km, zaterdag rit van 90km (kon ook een rit van 120km gemaakt worden) en zondagochtend nog een rit van 60km. Was mijn eerste ervaring met de "bergen". Dit voorjaar wel de AGR gefietst maar vond dit toch zwaarder. Langere beklimmingen met op sommige plekken stijgingspercentages boven de 15%. Onze uitvalsbasis was een hotel in Schwalefeld, vlak bij Willingen.
Is me goed bevallen dus volgend jaar zeker weer van de partij (en dan wel de lange rit op de zaterdag).
Is me goed bevallen dus volgend jaar zeker weer van de partij (en dan wel de lange rit op de zaterdag).
van de week maar eens rustig aan omdat ik geen echte trainingsprikkel meer voel.
Heijen-Gennep-Oeffelt-Haps-St Hubert-Odiliapeel-Venhorst-Elsendorp-Landhorst-wanroy-Rijkevoort-Beugen-Oeffelt-Gennep-Heijen.
2:03 /54km.
Ging lekker vooral het tweede stuk met veel wind in de rug...:rolleye::rolleye::rolleye:
Heijen-Gennep-Oeffelt-Haps-St Hubert-Odiliapeel-Venhorst-Elsendorp-Landhorst-wanroy-Rijkevoort-Beugen-Oeffelt-Gennep-Heijen.
2:03 /54km.
Ging lekker vooral het tweede stuk met veel wind in de rug...:rolleye::rolleye::rolleye:
cornelli racing cycles Uden