Storck
-
- Forum-lid HC
Ik heb al eerder gepost dat een 12 Nm carbon veer ruim voldoende is voor ons toeristen, 16 Nm is net too much.
Ik heb zelf ook de Blade 1 met 16Nm veer( ik heb de pedalen gekregen en had dus geen keus) en vind dit net te veel.
Ik heb zelf ook de Blade 1 met 16Nm veer( ik heb de pedalen gekregen en had dus geen keus) en vind dit net te veel.
De Aerfast moet in ieder geval veel aerodynamischer zijn dan de aerenario wat toch meer een allround frame in tegensteling tot wat de naam doet vermoeden. Beide stonden op mijn lijstje van kanshebbers voor een nieuwe fiets maar de aerenario heeft een voor mij te laag balhoofd. Dan moet ik nl. te veel spacers gebruiken en rij liefst met geen of max 1 kleintje. Bij de aerfast zou ik echter juist weer te hoog komen te zitten. Voor een aerodynamisch frame vind ik op zijn minst apart dat de balhoofdbuis zo hoog is. Verder spreekt het frame me wel erg aan!
No pain no gain, no guts no glory!
hij is nog niet af hoor maar ik heb een van de 3 gekocht die bij bike in balance (roelofarendsveen) staan. Alleen de zadelpen moet nog overnieuw gemaakt worden want deze was niet goed genoeg volgens storck. Nog eventjes geduld dus voor het eindresultaat...
jwpcycle schreef:Storck kun je het beste bij S-TEC Duitsland kopen scheelt aanzienlijk.
als ik op de site kijk zie ik toch echt niks spannends
of heb je de ervaring dat het in de winkel of na email contact anders is ?
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
zag ze ook op ebay staan net en was de Storck Aernario Basic iets van 500euro goedkoper
Dat zou wel eens mijn volgende fiets kunnen worden aangezien de Scentron de beste fiets tot nu is wat ik gehad heb
Dat zou wel eens mijn volgende fiets kunnen worden aangezien de Scentron de beste fiets tot nu is wat ik gehad heb
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Ik heb nu ruim 1000 km met mijn Storck Scenero G2 gefietst, in alle omstandandigheden: in de polder, wedstrijdjes op Sloten en trainingsweek in Spanje met o.a. Beklimming van de Col de Rates en de Port de Tudons en ik ben echt helemaal weg van de fiets. Mijn beste fiets ooit. Ben dan ook zeer benieuwd naar de duurdere frames van Storck.