Pagina 46 van 52

Geplaatst: 09 mei 2010 23:39
door allessie
Ik heb er recent een Trek Madone 4.7 gekocht (een Mad-one). Voor Salden gekozen vanwege de grote prijsverschillen tov de overal gehandteerde adviesprijzen (scheelt 500 euro). En dat zou ook enige reden moeten zijn:
Bij bestellen ben ik opgemeten. Bij aflevering bleek fiets helemaal niet op mij afgesteld en waren de extra's niet gemonteerd. Dat werd ter plekke alsnog gedaan, maar van het op maat afstellen moet je je niets voorstellen. Alleen het zadel staat op de goede hoogte. Ook schakelde de fiets niet op het grote blad, na een testrit werd dit verholpen door de Ultegra rem/schakel hendel te vervangen. Maar thuis heb ik zelf er aan moeten werken.

Conclusie: Positief is dat ze heel veel op voorraad hebben. Prijzen zijn nergens beter. Vriendelijkheid en service zijn ok. Maar je moet er zeker rekening mee houden dat je fiets nog werk behoeft na afleveren. Het is aan ieder voor zich of het prijsverschil dit waard is.
Voor mij werkte dit prima, heb geen seconde spijt.

Danny

Geplaatst: 10 mei 2010 01:59
door misternochain
Kameraad probeert bij Salden al maanden een zadelpen vast te krijgen voor zijn Madone. Een mail met de prijs heeft hij gehad maar sindsdien word er niet meer gereageerd op zijn mails.
Ik snap niet goed dat je iemand een prijs bezorgt van een artikel om vervolgens niet meer te antwoorden als deze dit wil kopen :rolleye:

Geplaatst: 10 mei 2010 02:40
door plantagenet
GenesiZ schreef:Bike2build is bijv. veel ruimer opgesteld
Dat Bike2Build ruim is opgesteld kan ik be-amen. Een proefrondje fietsen in de winkel is geen probleem. Math Salden ken ik overigens niet....

Geplaatst: 11 mei 2010 16:02
door festina
Festina schreef:Afgelopen week een Cateye Strada en een Santini koersbroek besteld. Opzich snel geleverd, 3 dagen dat was prima.
Echter de koersbroek is niet alleen de verkeerde kleur maar ook nog eens het verkeerde type. De maat was dan wel weer ok..... Enfin, retour formuliertje geprint en nu afwachten maar.


Vanochtend ff gebeld om te kijken of ze m'n retourpakketje al hadden ontvangen en om te vragen wanneer ik wel de juiste broek zou kunnen ontvangen. Vervorlgens wordt je behandeld alsof jij degene bent die de fout heeft gemaakt en wilden ze verder niks zeggen todat ze mijn pakketje daadwerkelijk retour hadden ontvangen. Klantvriendelijkheid gaat duidelijk ten koste van de prijs.

Ik heb echt al heel veel besteld via internet CDS, boeken, Fietskleding etc. En nog nooit is er iets verkeerd geleverd tot nu toe. Als het nou een verkeerde maat was ok, kan ik inkomen, maar een totaal ander product leveren!!!

Ter vergelijking: Heb gisteren ook m'n Canyon racefiets thuisgekregen. Perfect verpakt, vrijdag verstuurd, maandag in huis. Alles perfect afgesteld! Ook bij Futurumshop.nl nooit problemen gehad en altijd snelle levering!

Geplaatst: 11 mei 2010 19:36
door gene
Ik heb ook niet altijd pos. ervaringen gehad met Salden.
Maar ben je nu niet te ongeduldig? Geef Salden eerst de kans om de fout recht te zetten.

Geplaatst: 12 mei 2010 00:29
door festina
gene schreef:Ik heb ook niet altijd pos. ervaringen gehad met Salden.
Maar ben je nu niet te ongeduldig? Geef Salden eerst de kans om de fout recht te zetten.


Daar heb je 'n punt. Desalniettemin konden/wilden ze me niet vertellen of het product wat ik eigenlijk besteld had voorradig was. Maar goed ik zal het allemaal wel merken.

Edit:
Vandaagvteruggebeld. Juiste broek helaas niet voorradig. Zaken verder netjes afgehandeld.

Geplaatst: 14 mei 2010 17:03
door jvdh
Ik heb er mijn fiets ook laatst gekocht. Prima winkel, prima geholpen. Alleen de verschrikkelijke chaos was even wennen, gelukkig werd er toen ik aan de beurt was wel netjes de tijd voor me genomen. Internetbestelling ging ook goed, in de kledinghoek was het in de winkel zo druk dat ik maar even via internet de kleding bestelde. Als je hier een fiets wil gaan kopen; laat je voorlichten, weet wat er te krijgen is, bel voor een afspraak en dan gaat alles goed. Betere prijzen vind je niet en bij de lokale fietsenmaker zijn z echt niet altijd vriendelijker/ behulpzamer. Ik kies liever voor een wielerzaak met scherpe prijzen dan voor een fietsenmaker die uit de catalogus verkoopt.

Geplaatst: 14 mei 2010 17:26
door sjezer
Ik ben net in de winkel geweest en het is niet te geloven hoeveel volk (klanten) er was. Je moest wurmen om ergens te komen. Van crisis leek even geen sprake...

Geplaatst: 14 mei 2010 17:28
door pafdiver
Ook wij zijn er vandaag even gewwest. Geen prettige winkel. Bom vol met spullen en met klanten. Parkeergelegenheid totaal nul.

Eens maar nooit weer.

Geplaatst: 14 mei 2010 17:35
door rennsport
@ sjezer en pafdiver

Veel mensen hebben natuurlijk vrij vandaag,

Geplaatst: 14 mei 2010 17:40
door pascal2323
@ sjezer en pafdiver

Net als de sterren eens een prive afspraak proberen te regelen bij Salden, ben je de enige en krijg ja alle aandacht..
Ja het is er niet groot maar wat R3ennsport zeg, heel veel mensen hebben lang weekend... dus het kan er druk zijn....

Geplaatst: 14 mei 2010 23:30
door sjezer
Ik kom geregeld bij Salden, alleen vandaag was het geen succes...