Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Mijn fiets en resultaten

ultima
Forum-lid

ultima 19 mar 2007 22:30

Nee, maar als je kijkt hoeveel pagina's het zijn gaat het mij al draaien.Verder hou ik het wel een beetje in de gaten, en misschien zie ik je ditjaar wel verschijnen op de wedstrijden!?  Junioor 1 ben je? Ik ben teminste 1ste jaar Junioor..
rij jij Hel van Voerendaal 6 mei?

pjotr
Forum-lid

pjotr 19 mar 2007 22:39

Bo, waarom vraag iedereen zijn mening over iets dat nog niet af is en je weet dat iedereen gaat 'zeiken' over die je gaat veranderen.
Doe gewoon lekker wat je zelf mooi vindt, maar ga dan niet vragen wat iedereen ervan vindt, en daarna weer terug lopen te zeuren.
Het is jouw fiets, en niet die van mij of andere forumleden.
Anti-Spacers!

ultima
Forum-lid

ultima 19 mar 2007 23:01

precies!

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 19 mar 2007 23:13

Quote: Origineel geplaatst door Wesley op 19 Maart 2007
Een Walser-stuur met een Pro LT stuurpen,

Als je het niet erg vind geef ik hier even commentaar op.
Er zijn maar heel weinig stuurpennen die samen gaan met het Walser tijdritstuur. Heb bij de fietsenmaker waar ik het heb laten doen het hele assortiment moeten door spitten naar een geschikte.

Quote: Origineel geplaatst door Ultima op 19 Maart 2007
Bo, trek je niet zoveel aan van andermans mening. Het gaat tenslotte om wat JIJ vindt! Tis jou fiets,

Dat wou ik nou net zeggen.

casran
Forum-lid HC

casran 19 mar 2007 23:16

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 19 Maart 2007

Er hoeven geen gaatjes ingeboord te worden, reeds voorzien van gaatjes. Enkel interne bekabeling mogelijk bij de remhendels.

Nee hoor, die is over de hele aerobar mogelijk. Alleen moet je zélf gaatjes boren, om de doodeenvoudige reden dat Andy Walser moeilijk bij al z'n klanten kan weten hoe lang ze de extensions en uiteindes van de base bar willen.Bij mijn weten hebben enkel Oval extensions voormaakte gleufjes voor de bekabeling, maar dit is omdat je die extensions aan de andere zijde (dicht bij de knieën) kan inkorten (wat door de structuur van de Walser uiteraard niet kan).
De tijdritfiets van Bo vind ik ook maar een opeenstapeling van duur spul. Itt de Cervélo R3 die hij toont, is de Time TT véél te druk qua kleuren. Het frame op zich is al niet mooi (hoezo Bo, omdat profs er mee reden valt over kwaliteit niet te discussiëren? Ik dacht overigens dat dit de TT's van de beloftes waren!). De Walser bar valt uit de toon, en staat er nogal krom opgesmeten met die extra spacers en schuine positie. Het Zipp voorwiel met zijn 101 spaken is totaal niet aero. En de CarbonTi bladen heb ik nooit mooi gevonden. Jammer, om verschillende redenen doet deze fiets het niet!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC

casran 19 mar 2007 23:17

Als je het niet erg vind geef ik hier even commentaar op.Er zijn maar heel weinig stuurpennen die samen gaan met het Walser tijdritstuur. Heb bij de fietsenmaker waar ik het heb laten doen het hele assortiment moeten door spitten naar een geschikte.

Neem een Syntace !
En please rijd er geen Shimano 5-wieletjes in.
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 19 mar 2007 23:29

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 19 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 19 Maart 2007 Als je het niet erg vind geef ik hier even commentaar op.
Er zijn maar heel weinig stuurpennen die samen gaan met het Walser tijdritstuur. Heb bij de fietsenmaker waar ik het heb laten doen het hele assortiment moeten door spitten naar een geschikte.

Neem een Syntace !En please rijd er geen Shimano 5-wieletjes in.

En Syntace hebben de meeste nederlandse fietsenmakers op voorraad of uberhaupt in Assortiment?
Of ik met 5xx wielen rijdt zie ik zelf wel, om mee te trainen zijn ze ideaal.

bo11gevers
Forum-lid

bo11gevers 19 mar 2007 23:29

Quoten: Origineel geplaatst door Ultima op 19 Maart 2007

Nee, maar als je kijkt hoeveel pagina's het zijn gaat het mij al draaien.Verder hou ik het wel een beetje in de gaten, en misschien zie ik je ditjaar wel verschijnen op de wedstrijden!?  Junioor 1 ben je? Ik ben teminste 1ste jaar Junioor..
rij jij Hel van Voerendaal 6 mei?

Hallo,
Ja dat klopt, ik ben eerstejaars junior! Ik rij voornamelijk in België of het moet een selectie zijn natuurlijk....

casran
Forum-lid HC

casran 19 mar 2007 23:32

En Syntace hebben de meeste nederlandse fietsenmakers op voorraad of uberhaupt in Assortiment?Of ik met 5xx wielen rijdt zie ik zelf wel, om mee te trainen zijn ze ideaal.

En Walser wel of zo?  Ik dacht dat jij dé grote voorstander was van alles via internet te bestellen, Kuiper?

bo11gevers
Forum-lid

bo11gevers 19 mar 2007 23:34

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 19 Maart 2007

De tijdritfiets van Bo vind ik ook maar een opeenstapeling van duur spul. Itt de Cervélo R3 die hij toont, is de Time TT véél te druk qua kleuren. Het frame op zich is al niet mooi (hoezo Bo, omdat profs er mee reden valt over kwaliteit niet te discussiëren? Ik dacht overigens dat dit de TT's van de beloftes waren!). De Walser bar valt uit de toon, en staat er nogal krom opgesmeten met die extra spacers en schuine positie. Het Zipp voorwiel met zijn 101 spaken is totaal niet aero. En de CarbonTi bladen heb ik nooit mooi gevonden. Jammer, om verschillende redenen doet deze fiets het niet!

Ik veronderstel dat een frame dat gemaakt is om te dienen in grote wedstrijden meestal wel van een goede kwaliteit zal zijn....
Als je mijn vorige posts zou lezen (maar 1 pagina'tje terug) dan weet je waarom het zo staat.
Het Zipp wiel is uit noodzaak en waarom het 100000 spaken heeft weet je al lang normaal gezien....

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 20 mar 2007 00:23

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 19 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 19 Maart 2007En Syntace hebben de meeste nederlandse fietsenmakers op voorraad of uberhaupt in Assortiment?
Of ik met 5xx wielen rijdt zie ik zelf wel, om mee te trainen zijn ze ideaal.En Walser wel of zo? Ik dacht dat jij dé grote voorstander was van alles via internet te bestellen, Kuiper?

Gaan we nou de lol broek uithangen?
Walser is enkel rechtstreeks mogelijk, dus internet. Syntace is vele malen groter kan je niet vergelijken.
Wellicht verdien jij goed bij de verdeler waar je werkt en verdien je, je centen makkelijker als mij.
Dus ja ik ben zeker voorstaan om op het internet me spullen te halen, aangezien dat behoorlijk wat kan schelen!

Einde off-topic geblaat.

casran
Forum-lid HC

casran 20 mar 2007 00:31

Gaan we nou de lol broek uithangen?Walser is enkel rechtstreeks mogelijk, dus internet. Syntace is vele malen groter kan je niet vergelijken. ...

Nee, doodserieus... Waarom laat je je keuze voor een stuurpen beperken tot wat bij je plaatselijke dealer beschikbaar is uit voorraad, en wordt je keuze van aerobar (iets wat je nochtans best wél eens in de hand probeert) niet beperkt door een dergelijke eis? Ik zie even de consequentie niet.
Een Walser aerobar is overigens niet goedkoop.

Plaats reactie