ISAAC
Zwart stuurlint en zadel een goede keuze imo, geeft een mooi contrast en is onderhoudsvriendelijk. Overigens kicken wij ook op foto's van de aandrijfzijde met zo weinig mogelijk accessoires gemonteerd Mogen wij niet zien dat er een triple op zit? Die bidons zijn wel cool, kende ik nog niet.
Haha ik ben niet zo into de protocols hier!
Sterker nog, ik ben maar een recreatief fietser.
Ofja, eigenlijk fiets ik alleen wanneer het voetbal stopt ligt in de zomer en wat ritjes in het voorjaar.
Dus nee, ik schaam me niet voor de tripple. Soms best handig hier in de omgeving van Maastricht.
Al moet ik zeggen dat het binnenblad bijna nooit wordt aangedaan, alleen op de keutenberg en de gulpenerberg...
Wat de accesoires betrefd die laat ik mooi zitten, het fietstasje wil ik nog wel voor er af halen. De rest is me te veel werk!
Dank iig voor de complimenten!
Sterker nog, ik ben maar een recreatief fietser.
Ofja, eigenlijk fiets ik alleen wanneer het voetbal stopt ligt in de zomer en wat ritjes in het voorjaar.
Dus nee, ik schaam me niet voor de tripple. Soms best handig hier in de omgeving van Maastricht.
Al moet ik zeggen dat het binnenblad bijna nooit wordt aangedaan, alleen op de keutenberg en de gulpenerberg...
Wat de accesoires betrefd die laat ik mooi zitten, het fietstasje wil ik nog wel voor er af halen. De rest is me te veel werk!
Dank iig voor de complimenten!
Ik kan bij een lokale fietsenmaker de Kaon 2013 kopen voor €1880,-. Op zich is dit een standaard prijs, maar dan is hij afgemonteerd met een Ultegra 6750 groep en Aeston Aero wielen in tegenstelling tot het 105 en Aksium wielen.
Dan wel weer met Durano bandjes.
Doen of niet doen? (geometrie is goed).
Dan wel weer met Durano bandjes.
Doen of niet doen? (geometrie is goed).
Nog maar eens een plaatje van mijn Sonic LTD in het volle zonlicht, maar dan met hoge wielen en een nieuw zadel (Toupe Pro). Wil de stickers graag nog een keer vervangen voor de grijze variant. Binnenkort gaat ook echt de vorkbuis afgezaagd worden.
Nee, ik gebruik de wielen alleen als er weinig wind is. Gelukkig fiets ik veel in redelijk beschutte gebieden. De windgevoeligheid is ongeveer zoals ik verwacht had. T/m kracht 3 lijkt het prima te doen, daarboven doe ik geen moeite en steek ik gewoon lagere wielen.
@lvgh, Mooi frame, mooie kleur en mooie afmontage. Alleen vind ik deze hoge wielen enkel bij een aero frame passen. De stickers weghalen zou hem trouwens goed doen! Zwart blauw is veel mooier.
@Nelus, mooi! staat je zadel niet een beetje omhoog gericht?
@Nelus, mooi! staat je zadel niet een beetje omhoog gericht?
-
- Forum-lid
Mijn Isaac Impulse uit 2006 teruggekocht. Amper op gefietst en dus in nieuwstaat. Ga de fiets upgraden met Shimano Ultegra 6800 compact en Fast Forward F6R wielen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.