Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Het grote taaltopic

ophetkantje
Forum-lid

Gebruikersavatar ophetkantje 21 dec 2015 09:26

dario schreef:Tjonge...
Bij een eerste snelle lezing tel ik er al meer dan 30, dus ik begin er maar niet aan! :?
Ik herschrijf de opdracht, zoek het woord dat wel goed is ;)
Ach, ik zeg ook maar wat

Kilowatt
Forum-lid

Gebruikersavatar Kilowatt 21 dec 2015 09:49

Jezus Havana, dit kan niet waar zijn. Jij geeft toch les op een hbo instelling ?
Geef die jongens en meisjes als opdracht mee het gorte taaltopic op het fietsforum door te lezen. Dat zal ze leren ! :mrgreen:
older Budweiser

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 21 dec 2015 10:17

Ik geef toe, het was een beetje extreem. Gelukkig waren de meeste studenten in staat vrijwel alle fouten eruit te halen ;)

Nee_Nee
Forum-lid HC

Nee_Nee 21 dec 2015 17:49

Het klasse-uitje eindigt in een kompleet drama

Klas 1A heeft gisteren een uitje gehad. Samen gingen ze naar Nienoord in de gemeente Oost-Smallingerland, die in de provincie Groningen ligt. Het begon goed, alle kaartjes waren netjes uitgeprint en de auto’s stonden netjes geparkeerd.

De twintig jarigen kregen er wel zin in. In het recent vergrote dennenbos genoten sommigen van vele liters groentesoep, maar het liep faliekant fout toen enkelen het invalidentoilet sloopten waar op dat moment twee onruststokers gemeenschap hadden.

De een deed nog gekker dan de ander. De barbecue die gepland was, ging dan ook niet door, wat voor de leerlingen natuurlijk een ramp was. Het was grappige was dat de enige die gewoon normaal deed leraar H. van A. was. Het interesseert jou waarschijnlijk geen reet, maar het was echt enorm grappig. Dat gedrag kan me zo irriteren.
Laatst gewijzigd door Nee_Nee op 21 dec 2015 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.

dario
Forum-lid

dario 21 dec 2015 18:23

Waren ze echt met 20 tegelijk jarig?
En dan mis je er nog wel een paar, maar proficiat voor de gedane moeite! (was eigenlijk een test van Havana om te zien wie er echt niks anders omhanden had) :winkthumb:
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 21 dec 2015 19:24

Nienoord ligt in Leek, provincie Groningen. Gemeente Westerkwartier. Was dat ook een geplande fout? :o

Nee_Nee
Forum-lid HC

Nee_Nee 21 dec 2015 19:32

Walter G schreef:Nienoord ligt in Leek, provincie Groningen. Gemeente Westerkwartier. Was dat ook een geplande fout? :o
Vanmiddag deden Nederlandse taal. Aardrijkskunde is morgen!

Wolfhound32
Forum-lid

Gebruikersavatar Wolfhound32 21 dec 2015 21:50

havana schreef:Ieder week maak ik voor één van m'n klassen een dictee vol met fouten. De winnaar mag het onderwerp voor de volgende week bepalen. De opdracht is simpel: haal de fouten eruit. In het kader van de vakantie daag ik jullie uit..
Het klasseuitje eindigd in een kompleet drama
Klas 1A is gisteren op uitje geweesd. Met zijn alle gingen hun naar nienoord in de gemeente oost smallinger land, welke in groningen ligt. Het begon goed, alle kaartjes waren netjes uitgeprint en de autos netjes ingeparkeerd. De 20jarige kregen er wel smaak op. Tussen het resent vergrootte dennebos genoten sommigen van vele liters groentesoep maar het liep falikant fout toen hun het invalidentoilet gingen slopen waar op dat moment twee onrust stokers sex hadden. De een deed nog gekker als de ander. De bbq welke geplant was ging dan ook onmiddelijk niet wat als student zijnde natuurlijk een ramp is. het was vooral laggen omdat de enigste wie normaal deed de leraar was. Het interesseerd jouw waar schijnlijk nix maar het was egt enorm grappig. Ik kan me zo irriteren aan dit soort gedrag.
Ieder moet zijn iedere?? :mrgreen:

sloeren
Forum-lid

Gebruikersavatar sloeren 22 dec 2015 12:23

Dit is het taaltopic (en dus niet het spellingstopic :mrgreen: )

Nee_Nee
Forum-lid HC

Nee_Nee 22 dec 2015 12:54

Wanneer wordt mijn dictee eigenlijk nagekeken?

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 22 dec 2015 13:13

Je had er een hoop uit gehaald, doch niet allemaal :).

Hierbij de verbeterde versie.

Het klassenuitje eindigt in een compleet drama

Klas 1A is gisteren op uitje geweest. Met z'n allen gingen zij naar Nienoord in de gemeente Oost-Smallingerland, dat in Groningen ligt. Het begon goed, alle kaartjes waren netjes geprint en de auto's netjes geparkeerd. De 20-jarigen hadden er wel zin in. Tussen het recent vergrote dennenbos genoten sommigen van vele liters groentesoep, maar het liep faliekant fout toen zij het invalidetoilet gingen slopen, waar op dat moment twee onruststokers seks hadden. De één deed nog gekker dan de ander. De barbecue die gepland was ging dan ook onmiddellijk niet door, wat als student natuurlijk een ramp is. Het was vooral grappig omdat de enige die normaal deed de leraar was. Het interesseert jou waarschijnlijk niks maar het was echt enorm grappig. Ik kan me zo ergeren aan dit soort gedrag.

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 22 dec 2015 13:32

‘Invalidentoilet’ :winkthumb: is evenwel foutief vervangen door ‘invalidetoilet’ :dislike:. ;)

Plaats reactie