Garmin Edge 810
- Hans Vaessen
- Forum-lid
- Contact
Wat is het probleem dan?Vizionary schreef:hmm ik kan mijn OFM maar niet geupdate krijgen
Video over gebruik Garmin-toestellen? Zie http://www.mrgps.nl/fietsen-en-wandelen/bonus-videos/
Dan zul je een tevreden gebruiker zijn die geen bugs ervaart.Vizionary schreef:Wat zijn de grootste bugs momenteel met de Edge 810?
Ik heb er ook een sinds Juli 2014, maar heb niet echt meer gevolgd wat de ergste problemen/bugs zijn.
Zulke gebruikers zijn er legio.
Op het 810 forum blijft, naast de individuele problemen, het TBT navigeren het heetste hangijzer. Door de vele beta updates lijkt Garmin hier wel mee bezig te zijn.
Oh maar het probleem is dat ik het ding nog maar 3 keer gebruikt heb sinds september. Maar nu het nieuwe seizoen gaat beginnen zondag wil ik alles graag goed ingesteld hebbenRelicBert schreef:Dan zul je een tevreden gebruiker zijn die geen bugs ervaart.Vizionary schreef:Wat zijn de grootste bugs momenteel met de Edge 810?
Ik heb er ook een sinds Juli 2014, maar heb niet echt meer gevolgd wat de ergste problemen/bugs zijn.
Zulke gebruikers zijn er legio.
Op het 810 forum blijft, naast de individuele problemen, het TBT navigeren het heetste hangijzer. Door de vele beta updates lijkt Garmin hier wel mee bezig te zijn.
Probleem is opgelost, blijkbaar moest je eerst de oude map verwijderen, dat was ik even vergetenHans Vaessen schreef:Wat is het probleem dan?Vizionary schreef:hmm ik kan mijn OFM maar niet geupdate krijgen
- Hans Vaessen
- Forum-lid
- Contact
OFM kaarten kun je het best op SD zetten. Het komt wel eens voor dat het toestel 'hangt' op een fout in de kaart. Als de kaarten intern staan komt het dan voor dat het toestel niet meer opstart. Als ze op SD staan kun je dan gewoon even de SD verwijderen en het probleem is opgelost.
Video over gebruik Garmin-toestellen? Zie http://www.mrgps.nl/fietsen-en-wandelen/bonus-videos/
-
- Forum-lid
- Contact
Ja, geen probleem.
Marco
Aan de kenners: is de 810 nu stabiel genoeg of toch maar best nog 800 scoren tweedehands
Ik wil gewoon track maken via connect, ridewithgps of gpsies, op toestel (kaart OFM) zetten, toestel opzetten, track zoeken en rijden, zonder al teveel gehannes met iedere keer wijzigen instellingen etc
Ik wil gewoon track maken via connect, ridewithgps of gpsies, op toestel (kaart OFM) zetten, toestel opzetten, track zoeken en rijden, zonder al teveel gehannes met iedere keer wijzigen instellingen etc
Cannondale supersix hi-mod dura ace
Cannondale caad10 sram red
Cannondale caad10 sram red