Leopard rijdt met Schwalbe tubes. Niet meteen het beste rubber. Wie weet heeft dat er mee te maken...oldandslow schreef:Vreemd, de 2e val van Voigt. De Cauwer had het erover dat zijn achterwiel blokkeerde, maar volgens mij schoof zijn voorwiel als eerste onderuit. Te lang de voorrem vastgehouden? Het was een herhaling van afgelopen week, toen die Engelsman twee keer in de fout ging. Hebben ze zo weinig grip of wat is dat?
Tour de France 2011
-
- Forum-lid
De Ultremo's zx vind ik juist bandjes met veel grip dus het grip verhaal lijkt mij niet op te gaan, als ik zie dat de ultremo ht tubes ook een zelfde soort profiel hebben lijkt mij dat de rij kwaliteiten hetzelfde zijnkxlight schreef:
Leopard rijdt met Schwalbe tubes. Niet meteen het beste rubber. Wie weet heeft dat er mee te maken...
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
...Dat dacht Voigt blijkbaar ook...thomwittendorp schreef:De Ultremo's zx vind ik juist bandjes met veel grip dus het grip verhaal lijkt mij niet op te gaan, als ik zie dat de ultremo ht tubes ook een zelfde soort profiel hebben lijkt mij dat de rij kwaliteiten hetzelfde zijnkxlight schreef:
Leopard rijdt met Schwalbe tubes. Niet meteen het beste rubber. Wie weet heeft dat er mee te maken...
-
- Forum-lid HC
Deze tour kon wel een Pantani figuur gebruiken, gewoon gaan met die banaan en kijken waar het schip strand.
Wat een saaie rit zeg, pffft.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zonder afbreuk te willen doen aan zijn overwinning had hij ook wel het geluk dat ze echt totaal niet reden. Wat een afgang was dat zegpetronius schreef:Wow, wat een prestatie van Vanendert
Op de slotklim wegrijden van de favorieten en ook wegblijven, chapeau !
Less is bore
Tja, gelet op het gegeven dat ze een even snelle klimtijd hadden als Armstrong in zijn tijd, zou ik niet zomaar zeggen dat ze niet reden...daniel1975 schreef:Zonder afbreuk te willen doen aan zijn overwinning had hij ook wel het geluk dat ze echt totaal niet reden. Wat een afgang was dat zegpetronius schreef:Wow, wat een prestatie van Vanendert
Op de slotklim wegrijden van de favorieten en ook wegblijven, chapeau !
Bleek ook wel aan Sanchez die amper tijd goed maakte op Vanendert.
Hij had het (tactische) wedstrijdverloop misschien wat aan zijn kant, maar het was inderdaad gewoon een beresterke prestatie van Vanendert.petronius schreef: Tja, gelet op het gegeven dat ze een even snelle klimtijd hadden als Armstrong in zijn tijd, zou ik niet zomaar zeggen dat ze niet reden...
Bleek ook wel aan Sanchez die amper tijd goed maakte op Vanendert.
Je moet het altijd nog doen, want blijkbaar waren de andere 179 renners er niet toe in staat.
Maar misschien is het not done om dat hier toe te geven...
- erikvdmaat
- Forum-lid
- Contact
Nee die wordt enkel onderzocht op banquete met camambert!puffdaddy schreef:Ik mag het niet zeggen, maar doe het lekker toch Zouden ze Voeckler ook goed onderzoeken op stimulerende middeltjes?
Hij kan ineens wel heel veel en kijkt zo holletjes uit zijn ogen.
Ook ik fiets: http://www.erikvandermaat.nl" onclick="window.open(this.href);return false;