Wielerseizoen 2016
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- fietser1972
- Forum-lid
En heeft Wiggins de wedstijd ook nog gewonnen met maar 1 been in het pedaal geklikt?
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Een nikszeggend wedstrijdje winnen, óf zeggen dat je in je laatste tijdrit 2de was achter Wiggens...Ernie C. schreef:Ik weet niet of het wel zo leuk is als een prof je even de overwinning door de neus boort in in amateur wedstrijdje.
dan wist ik t wel...
- robbebopper
- Forum-lid HC
En zo is het maar net. Gaaf toch om zo'n topper een keer op die manier tegen te komen.
+1kxlight schreef:Een nikszeggend wedstrijdje winnen, óf zeggen dat je in je laatste tijdrit 2de was achter Wiggens...Ernie C. schreef:Ik weet niet of het wel zo leuk is als een prof je even de overwinning door de neus boort in in amateur wedstrijdje.
dan wist ik t wel...
Ik zou waarschijnlijk alleen de achterstand verborgen houden
Ligt er natuurlijk ook aan of degene die tweede is geworden vaker iets wint of dat het zijn once in a lifetime superdag was.
Ook is het leuk als het heel af en toe een keer voorkomt maar als we dit met z'n allen heel leuk gaan vinden krijg je bij ieder wedstrijdje wel één of andere prof aan de start die zijn populariteit en dus marktwaarde wil opkrikken.
Ook is het leuk als het heel af en toe een keer voorkomt maar als we dit met z'n allen heel leuk gaan vinden krijg je bij ieder wedstrijdje wel één of andere prof aan de start die zijn populariteit en dus marktwaarde wil opkrikken.
Campagnolo Ultra Dork
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Het 'Hellend vlak argument' kan ook een drogreden worden he ErnieErnie C. schreef:Ligt er natuurlijk ook aan of degene die tweede is geworden vaker iets wint of dat het zijn once in a lifetime superdag was.
2e achter wiggins worden is natuurlijk gewoon 1e zijn in zo'n wedstrijd
Op zo'n manier. Higgins was gewoon ingehuurd om daar een einde aan te maken. De organisatie wilde duidelijk geen enkel risico.
Zelf eens in een afsluit clubkoersje zoiets op kleine schaal gehad. De nieuwelingen (dat is NU junioren) reden samen met de amateurs. Om een beetje aan een peloton te komen.
Zit ik ineens in een kopgroep met de recente wereldkampioen stayeren. Best leuk. Overigens vroeger waren ALLE renners van een club verplicht een paar keer per jaar in clubactie te komen. Meestal 1 keer clubkampioenschap van Nederland en dan een keer een gewone clubwedstrijd. Jan Jansen was er hier in de buurt toen ook een keer bij. Toen zaten de meeste amateurs (ik was jeugd) ook een beetje sip te kijken
Zelf eens in een afsluit clubkoersje zoiets op kleine schaal gehad. De nieuwelingen (dat is NU junioren) reden samen met de amateurs. Om een beetje aan een peloton te komen.
Zit ik ineens in een kopgroep met de recente wereldkampioen stayeren. Best leuk. Overigens vroeger waren ALLE renners van een club verplicht een paar keer per jaar in clubactie te komen. Meestal 1 keer clubkampioenschap van Nederland en dan een keer een gewone clubwedstrijd. Jan Jansen was er hier in de buurt toen ook een keer bij. Toen zaten de meeste amateurs (ik was jeugd) ook een beetje sip te kijken