Beetje wedstrijdritme kan nooit kwaad toch!
En inderdaad hij legt zijn focus 100% op de OS dus zijn klassering op het NK is niet heel relevant, eerder een eerste testcase
Giro 2021
Ganna zojuist 4e op Italiaans kampioenschap. Nodige heuvels aan gemiddelde van winnaar Sobrero te zien. Affini ook sterk.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Volgens mij heeft Ganna baat bij een harde koers in een ronde om daarna nog eens te vlammen in een tijdrit.
Dat of hij heeft een hele goede “begeleiding” bij Ineos en mist die bij de wedstrijden op landsniveau….![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Aan de andere kant kan ik me heel goed voorstellen dat hij enigszins leeggereden uit de Giro is gekomen! Die heeft daar echt beulswerk verricht namelijk. Eigenlijk dus heel “positief” dat hij nu even wat minder is toch?
Misschien mag hij zich nu volledig focussen op de OS?
Dat of hij heeft een hele goede “begeleiding” bij Ineos en mist die bij de wedstrijden op landsniveau….
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Aan de andere kant kan ik me heel goed voorstellen dat hij enigszins leeggereden uit de Giro is gekomen! Die heeft daar echt beulswerk verricht namelijk. Eigenlijk dus heel “positief” dat hij nu even wat minder is toch?
Misschien mag hij zich nu volledig focussen op de OS?
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind