Giro 2023
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pffffff, wat een anticlimax zeg.
Dit gun je hem echt niet.
Hopen op de TdF dan maar.
En ongelofelijk hoe covid weer zo bepalend kan zijn anno 2023
Dit gun je hem echt niet.
Hopen op de TdF dan maar.
En ongelofelijk hoe covid weer zo bepalend kan zijn anno 2023
Less is bore
Ik snap het testen, en het terugtrekken bij een positieve test heel goed. Covid heeft een inherent risico op myocarditis, en dat risico wordt groter bij langdurige zware inspanningen. Myocarditis is een potentieel levens- of carrierbeeindigende aandoening. Dat risico wil je dus niet lopen. Of dat risico nu met omega en na vaccinaties en mogelijk meerdere doorgemaakte infecties er nog steeds is, is niet bekend.
En voor de volledigheid: ja ik de vaccins kunnen dit (op de korte termijn) als bijwerking hebben, maar het risico is hoger met een infectie.
En voor de volledigheid: ja ik de vaccins kunnen dit (op de korte termijn) als bijwerking hebben, maar het risico is hoger met een infectie.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je zag hoe hij er uit zag gisteren en de resultaten van de afgelopen 2 dagen zou je toch denken dat hij er last vsn heeft.
Less is bore
En gisteren dan toch, een naar omstandigheden goed resultaat neerzetten. Jammer voor Remco, jammer voor de Giro.daniel1975 schreef: ↑15 mei 2023 06:58 Als je zag hoe hij er uit zag gisteren en de resultaten van de afgelopen 2 dagen zou je toch denken dat hij er last vsn heeft.
Spijtig spijtig.
Ik houd ook mijn hart vast voor nieuwe besmettingen. Toch een beetje a-typische uitslagen gehad de laatste dagen. Geen aanval op de Gran Sasso en ook de tijdrit een beetje anders dan anders.
Top wel weer lekker dicht bij elkaar.
Ik houd ook mijn hart vast voor nieuwe besmettingen. Toch een beetje a-typische uitslagen gehad de laatste dagen. Geen aanval op de Gran Sasso en ook de tijdrit een beetje anders dan anders.
Top wel weer lekker dicht bij elkaar.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Dat is dus de vraag. Hij geeft zelf aan dat het bij een standaard test naar boven kwam. Dus ik denk dat hij er geen last van had. Daarom kan het wel invloed op zijn prestaties gehad hebben.daniel1975 schreef: ↑15 mei 2023 06:58 Als je zag hoe hij er uit zag gisteren en de resultaten van de afgelopen 2 dagen zou je toch denken dat hij er last vsn heeft.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Haha, dat denk ik niet hoor. Winnen is winnen. Misschien dat er fans zijn die dat zo beleven, maar de uiteindelijke winnaar zal het echt geen reet uitmaken.
Het is aan de ene kant jammer voor de koers, maar ik voorzie sowieso nog een mooie strijd tussen Ineos en Roglic. Ik zou het Thomas erg gunnen deze Giro te winnen, liet gisteren ook weer zien dat hij in vorm begint te raken!