Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
- Forum-lid
Corny121 schreef:Mijn frame is vandaag binnen gekomen. Komende tijd eens opbouwen met allerhande onderdelen. Eerste keer dat ik dat doe, dus ben benieuwd!
Mooi hoor.Waar heb je deze besteld? link?
fred
Ik heb de mijne van Carbon Speed. Prima ervaring. Goede communicatie en snelle levering.
Als iemand er nog eentje gaat bestellen dan zou het fijn zijn als er nog een extra patje meebesteld kan worden. Ik heb nu één reserve, maar dat is eigenlijk te weinig.
De bij Planet-X aangeprezen RT-80 is schijnbaar een Hongfu M066.
Is de pro carbon ook een 'open-mould' frame?
http://www.planetx.co.uk/c/q/bikes/road ... pro-carbon
Die pro-carbon wordt aardig bejubeld in reviews.
Is de pro carbon ook een 'open-mould' frame?
http://www.planetx.co.uk/c/q/bikes/road ... pro-carbon
Die pro-carbon wordt aardig bejubeld in reviews.
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Kwam dit frame tegen op Ali. Is deze ergens op gebasseerd of is dit een open mould? Lijkt in de verte wel wat op een Wilier Cento Uno Air en op een Pinarello F8. Toch is het in elk geval geen van deze 2.
- Forum-lid
Een ridley noah ? Lijkt er erg veel op.
Mooi frame, lijkt mij ook wel wat, ben dan alleen wel benieuwd of er ook 25mm bandjes in passen.Wolfhound32 schreef:Kwam dit frame tegen op Ali. Is deze ergens op gebasseerd of is dit een open mould? Lijkt in de verte wel wat op een Wilier Cento Uno Air en op een Pinarello F8. Toch is het in elk geval geen van deze 2.
De F8 heeft meer gebogen lijnen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- Wolfhound32
- Forum-lid
Lijkt idd de meeste gelijkenis te hebben met de Noah.