Het grote OAKLEY topic
andromeda schreef:Ik denk dat Elvis gewoon geen brillen krijgt, en dus zijn geld teruggestort krijgt.
dat denk ik niet,
zou behoorlijk in strijd zijn met:
Oakley has made a corporate decision to stand behind our brand and ship all product(s) that were impacted by this pricing challenge at no charge.
@ Andromeda : whaha elvis zijn brillen staan al in kast en stonden afgelopen dagen op mijn hoofd......had jij ook besteld?
ik wacht in elk geval of tot mijn credit card afschrift laat zien dat we niets betaald hebben, en dan juich ik harder dan hard.
ik wacht in elk geval of tot mijn credit card afschrift laat zien dat we niets betaald hebben, en dan juich ik harder dan hard.
in de aanbieding heb ik een oakley jawbone pearl withe met gele jaws en gele o'tjes en witte earsocks met fire lenzen, wel wat beschadigd en jade iridium en clear lenzen zo goed als nieuw. Ik zou graag een oakley radar path terug voor hebben kleur van de frame doet er niet toe maar liefst een fire of g26 lens.inlineskater schreef:@folle16 wat heb je precies in de aanbieding en wat wil je ervoor terug?
Zou je kunnen terugmailen en vragen of ze nou bedoelen: je krijgt je geld terug van die 2 brillen, of je krijgt 2 brillen en geld? Krijg je dus geen brillen en je geld terug, of krijg je toch je brillen?elvis schreef:Luitjes, wees blij wees blij, net antwoord van Oakley, zie hieronder ############################################ van boven naar onder antwoord en vraag *******************
Hi Dimitri,
You will be refunded the entire cost of both orders.
Best regards,
Mark
From: Dimitri Ofwegen
Sent: 03 August 2011 07:46
To: Wilderspin, Mark
Subject: Re: Update on Your Oakley custom web order
Goodmorning,
What does the email mean, does it actualy says that i will be refunded for the total amount paid for my glasses??
Kind regards
Dimitri
Ik snap namelijk niet waarom Oakley zoiets zou doen. Iedereen is toch al blij dat de deal van de goedkope brillen doorgaat, waarom dan ook nog geld teruggeven?
Er staat heel duidelijk, entire costs of both orders, dus alle kosten van beide bestellingen. de brillen heb ik al, we krijgen nu dus ook nog geld terug. Dit staat dus ook letterlijk in de eerste e-mail en in het tweede e-mailtje
waarom weet ik niet, ik merk het wel. zal wel marketing technisch verhaal achter zitten. ik heb nogmaals gemaild met, antwoord volgt.
waarom weet ik niet, ik merk het wel. zal wel marketing technisch verhaal achter zitten. ik heb nogmaals gemaild met, antwoord volgt.
Oh sorry, ik wist niet dat je ze al in je bezit had. Vandaar mijn verwarring. Hou ons op de hoogte!elvis schreef:Er staat heel duidelijk, entire costs of both orders, dus alle kosten van beide bestellingen. de brillen heb ik al, we krijgen nu dus ook nog geld terug. Dit staat dus ook letterlijk in de eerste e-mail en in het tweede e-mailtje
waarom weet ik niet, ik merk het wel. zal wel marketing technisch verhaal achter zitten. ik heb nogmaals gemaild met, antwoord volgt.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende