![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Advies gevraagd: ben op zoek naar een Chinese fiets met dezelfde geometrie als een Scott Foil. Voldoende kwaliteit en overeenkomende geometrie is voor mij het belangrijkst, gewicht niet zo. Bonus als er een stuurpen / stuur combo bij zit en zadelpen. Weet iemand zo een goed alibaba adres en een indicatie van de prijs?
Grtz Erik
Grtz Erik
Laatst gewijzigd door Erik1.0 op 07 feb 2017 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Vragen naar namaak is hier niet toegestaan, het posten van links naar namaak ook niet.
Zelf al gekeken bij de gekende aanbieders of er iets van je gading bij zit? Dengfu, Workswell, Velobuild, Hongfu.
Via Ali kun je bestellen, maar als je via email bestelt heb je doorgaan veel meer keuze. Zowel qua BB als qua finish.
Qua kosten moet je rekenen op ca. 500 euro inclusief shipping.
Via Ali kun je bestellen, maar als je via email bestelt heb je doorgaan veel meer keuze. Zowel qua BB als qua finish.
Qua kosten moet je rekenen op ca. 500 euro inclusief shipping.
Na een heel topic doorgelezen te hebben, mijn vrouw overtuigd heb dat de afhaal chinees ook goede spullen (hopelijk
)heeft, de knoop doorgehakt en een open mould frame incl. stuur besteld bij Velobuild.
Tot nu toe goede en snelle contacten met Chris. Hopen dat het "low budget" door de douane komt zodat we volgens Chris met een week of twee kunnen beginnen met opbouwen.
Ik heb er zin aan !
Allen dank voor de inbreng van 455 pagina's.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Tot nu toe goede en snelle contacten met Chris. Hopen dat het "low budget" door de douane komt zodat we volgens Chris met een week of twee kunnen beginnen met opbouwen.
Ik heb er zin aan !
Workswell 268 / Ultegra 8070 Di2
Velobuild VB-R-069 / Ultegra 6800
Wilier 501 - full XT
Wilier 501 - full XT
Dan heeft Chris het maar druk gehad. Ik ben vandaag met hem bezig geweest aan het spuitschema van mijn derde frame via Velobuild. Alles is doorgegeven en nu is het wachten op een laatste 'schets'.jater schreef:Na een heel topic doorgelezen te hebben, mijn vrouw overtuigd heb dat de afhaal chinees ook goede spullen (hopelijk)heeft, de knoop doorgehakt en een open mould frame incl. stuur besteld bij Velobuild.
Ik heb er zin aan !
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Spuiten hoeft bij niet afhankelijk hoe strak het frame is. Welk frame heb jij gekozen ?
Ben erg gecharmeerd van de 3K uitvoering. En lees hier verschillende meningen over het sluitwerk in China.
Ben erg gecharmeerd van de 3K uitvoering. En lees hier verschillende meningen over het sluitwerk in China.
Workswell 268 / Ultegra 8070 Di2
Wilier 501 - full XT
Wilier 501 - full XT