Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

Buurman88
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 jul 2011 13:16
Locatie: Wierden

Buurman88 04 aug 2011 12:57

zeggen ze dat ook niet, ( kan het verkeerd begrijpen) dat als je je bril al ontvangen hebt ze alsnog het geld terug storten(credit). maar waarschijnlijk al wel de incasso heeft plaats gevonden dus het idd wel geincaseerd werd. duurt enkele dagen.

wacht nog steeds tot die verzonden gaat worden.
maar als ze aangeven dat die gratis is wil ik nog best even wachten.



Thank you for your recent Oakley custom web order. You may not be aware of a pricing challenge on our website during the time your order was placed. Oakley has made a corporate decision to stand behind our brand and ship all product(s) that were impacted by this pricing challenge at no charge.



If your order has Processed/Shipped

If you have already been charged for your order, we will be in touch soon to fully credit your original form of payment with a refund.



If your order is in Process

If you have not been charged for your order, we are working diligently to get all orders built and shipped as soon as possible. Once completed, your order will be delivered at no cost to you.

Gebruikersavatar
racedoc
Forum-lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 10 nov 2008 18:04

Gebruikersavatar racedoc 04 aug 2011 16:33

Joepie!

Bij mij is de Jawbone inmiddels ook afgeleverd, het heeft precies een week geduurd.

Tegenwoordig wordt er blijkbaar ook een nano-clear hydrophobic pen bij geleverd, en een doekje. Dit was bij mijn vorige Jawbone (2 maanden geleden besteld) nog niet het geval.

Ook bij mij is het bedrag van mijn CC afgeschreven, nog steeds minder dan de helft van wat de bril normaal kost dus nog steeds erg blij. Mocht het bedrag uiteindelijk toch nog teruggestort worden dan is dat mooi meegenomen! Ik had overigens ook de mail gehad zoals hiervoor in dit topic.

Afbeelding

Afbeelding

Aplus
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 jul 2011 22:37

Aplus 04 aug 2011 20:03

Een van de twee is bij mij eindelijk verzonden.
Scheduled Delivery:
Friday, 08/05/2011, By End of Day
Last Location:
Dublin, Ireland, Thursday, 08/04/2011
Hoop dat die op tijd komt, kan ik hem zondag meteen op bij de Hel van de Heuvelrug :)

elvis
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 02 aug 2006 18:59

elvis 05 aug 2011 00:23

http://www.singletrackworld.com/forum/t ... ent/page/7" onclick="window.open(this.href);return false;

leeft een zelfde soort topic met hetzelfde onderwerp, Oakley is massaal de fout ingegaan en maakt het zo op hun manier weer goed maar hou je afschriften goed in de gaten, lees toch aardig wat keren dat zelf cc maatschapijen transacties weigerden ivm verdachte activiteit.

rikc
Forum-lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 06 jan 2010 13:25

rikc 05 aug 2011 10:10

Kan nog steeds niet geloven dat ik deze actie gemist heb. Zit verd#mme de hele dag achter de laptop *#@:-(

folle16
Forum-lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 14 aug 2010 11:12

folle16 05 aug 2011 13:49

iemand oakley radar G26 range, een paar clear en een paar fire lenzen voor jawbone wisselen tegen een radar path lens?

rogersantos
Forum-lid
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 jul 2007 23:29

rogersantos 05 aug 2011 19:08

en iemand een roze oakley radar ruilen tegen een andere asian fit of een jawbone? eventueel de radar incl fire iridium lens

Aplus
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 jul 2011 22:37

Aplus 05 aug 2011 20:59

Heb de eerste helft van mijn bestelling ook binnen :)

Gister verzonden, vanochtend kwam ie binnen. Met Ice Iridium glas, krijg hem niet goed op de foto maar zit een soort blauwe gloed overheen, heel mooi.

Afbeelding

Afbeelding


Tweede Radar is vandaag verzonden, maar komt volgens UPS maandag pas binnen.

elvis
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 02 aug 2006 18:59

elvis 05 aug 2011 23:38

Halloooooooooo, net bericht van Oakley op de vraag wanneer ik het geld van mijn twee brillen terug gestort zou krijgen?" tadaaaa zie het onderstaande antwoord. We krijgen dus brillen en centen, nu is het echt bevestigd.

Hi Dimitri,

Your refund (for both orders) was processed yesterday so the funds should be back in your account in a day or two.

Best regards,

Mark

mevassch
Forum-lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 29 jul 2011 21:55

mevassch 06 aug 2011 11:23

racedoc schreef:Joepie!

Bij mij is de Jawbone inmiddels ook afgeleverd, het heeft precies een week geduurd.

Tegenwoordig wordt er blijkbaar ook een nano-clear hydrophobic pen bij geleverd, en een doekje. Dit was bij mijn vorige Jawbone (2 maanden geleden besteld) nog niet het geval.

Ook bij mij is het bedrag van mijn CC afgeschreven, nog steeds minder dan de helft van wat de bril normaal kost dus nog steeds erg blij. Mocht het bedrag uiteindelijk toch nog teruggestort worden dan is dat mooi meegenomen! Ik had overigens ook de mail gehad zoals hiervoor in dit topic.

Afbeelding

Afbeelding

Is dit de jawbone met fire iridium lens en matte white of pearl white?

Gebruikersavatar
racedoc
Forum-lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 10 nov 2008 18:04

Gebruikersavatar racedoc 06 aug 2011 13:30

Dit zijn fire iridium lenzen, mat wit frame/jaws, witte icons en witte earsocks. Thru bolt is mat zwart.

Gr, Jaap

mevassch
Forum-lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 29 jul 2011 21:55

mevassch 07 aug 2011 09:55

racedoc schreef:Dit zijn fire iridium lenzen, mat wit frame/jaws, witte icons en witte earsocks. Thru bolt is mat zwart.

Gr, Jaap
merci !!!

Plaats reactie