Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
@ernie c.: thx, hoop het ook :-p moet eerste rit nog maken...
@jaspergr: hoop dat hij voor mij ook meevalt. heb hem gekocht na een tip van een kameraad die er ook zeer tevreden over was.
@jaspergr: hoop dat hij voor mij ook meevalt. heb hem gekocht na een tip van een kameraad die er ook zeer tevreden over was.
Nice!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Maxi zijn breder neem ik aan? Ben benieuwd welke merken hiervoor je hebt gehad en hoe deze bevallen, want ik heb zelf ook altijd problemen met het vinden van schoenen die breed en hoog (wreef) genoeg zijn.hrohaan schreef: De maxi want kreeg mn voeten nergens goed in..
Breed zijn ze wel. Komt ook door de "sok" die binnenin zit en lekker flexibel is.
Echter als je echt een hoge wreef hebt zou ik verder zoeken. Ik heb ook een vrij hoge wreef en het gaat bij mij maar net.
Echter als je echt een hoge wreef hebt zou ik verder zoeken. Ik heb ook een vrij hoge wreef en het gaat bij mij maar net.
Ik reed met sidis hiervoor, waarvan ik dus last kreeg van mijn voeten. Northwave waren ook te smal met passen, waarna ik deze online heb gekocht. Zijn echt een stuk breder, maar vooral de omtrek is veel groter als de normale zxelliums.
Ok, ook qua maat een maatje groter dan normaal neem ik aan?hrohaan schreef:Ik reed met sidis hiervoor, waarvan ik dus last kreeg van mijn voeten. Northwave waren ook te smal met passen, waarna ik deze online heb gekocht. Zijn echt een stuk breder, maar vooral de omtrek is veel groter als de normale zxelliums.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Vanmiddag:
Izoard XP, vloerpomp + Lezyne pompje, pedalen, zadeltasje, biba, bidonhouders en een Assos T FI.Uno S5.
Izoard XP, vloerpomp + Lezyne pompje, pedalen, zadeltasje, biba, bidonhouders en een Assos T FI.Uno S5.
Laatst gewijzigd door Wiliertoerist op 17 aug 2013 01:56, 4 keer totaal gewijzigd.
Ik zit qua normale maat altijd tussen 43/44 in. Voet op papier afgetekend, kwam op 28cm uit. Volgens mavic kom je dan uit op 44 2/3, wat voor mij ook klopt.sjoerdth schreef:Ok, ook qua maat een maatje groter dan normaal neem ik aan?hrohaan schreef:Ik reed met sidis hiervoor, waarvan ik dus last kreeg van mijn voeten. Northwave waren ook te smal met passen, waarna ik deze online heb gekocht. Zijn echt een stuk breder, maar vooral de omtrek is veel groter als de normale zxelliums.
- Matthijs1973
- Forum-lid
het is zeker 'zadeltjes' tijd? bij Mantel een nieuwe flite flow L2 gehaald ter vervanging van mijn flite max, eerste ritje beviel prima!