Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

Robson
Forum-lid

Robson 01 mei 2012 10:41

@pinarello, ja je hebt wel gelijk,zodra ik de fiets heb zal ik hem wel posten, alleen snap ik niet dat sommige mensen niet willen geloven dat die levertijd via cardsport zo lang is, had zelf ook liever de fiets hier gehaald!!
Pinarello Dogma2 WRC

De kale
Forum-lid

Gebruikersavatar De kale 01 mei 2012 10:52

Bericht niet meer zichtbaar
Laatst gewijzigd door De kale op 10 aug 2014 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik fiets niet. Ik ben.

Suntoro
Forum-lid

Suntoro 01 mei 2012 11:15

Ziet er goed uit!

Maar dat tasje kan echt niet... :lol: (al ziet het er wel lekker compact uit... Ach ja, vind het fietspompje aan het frame vaak wel makkelijk. i.p.v. dat ook nog in mijn zak zakken erbij te proppen... Net als mijn grote GPS) Modepolitie kom je toch niet overal tegen...

tourpretendent
Forum-lid

tourpretendent 01 mei 2012 12:06

Dag Kale :lol:

Wat is het toch een mooie fiets geworden.
Heb je er al op gereden?

Een opmerking de zadelpunt staat naar beneden, beter niet doen want dat kan rugklachten tot gevolg hebben, de juiste stand is iets onder waterpas.

Heel veel plezier met je aanwinst, Ronald
Laatst gewijzigd door tourpretendent op 01 mei 2012 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 01 mei 2012 12:08

Zadel hoort horizontaal of 2 graden met de neus omhoog (zodat de boel horizontaal is als je erop zit). Overigens is zadelstand op foto's vrijwel altijd vertekend.

Mooie fiets trouwens. Het is wachten op de logopolitie, de Campa-politie en de spacerpolitie! ;)

tourpretendent
Forum-lid

tourpretendent 01 mei 2012 12:22

havana schreef:Het is wachten op de logopolitie, de Campa-politie en de spacerpolitie! ;)
Bij mij staat de frisdrank koud en de chips aangevuld te wachten, ik wil niets van het komende vuurwerk missen :D

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 01 mei 2012 12:24

havana schreef: de spacerpolitie! ;)
Daar is tie dan, mooie fiets inderdaad, maar die spacertoren op deze fiets kan echt niet!
Doet zoveel afbreuk aan het totaalplaatje, maar ja als je niet dieper kan zitten..........................

Geen idee welke maat dit is, en wat voor stuurpen lengte er nu opzit? Maar zelf had ik dan een maatje groter gekozen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Robson
Forum-lid

Robson 01 mei 2012 13:33

@de Kale, mooie fiets en veel plezier ermee
Pinarello Dogma2 WRC

boswielrenner
Forum-lid

Gebruikersavatar boswielrenner 01 mei 2012 16:03

Mooie fiets, maar spacers zijn inderdaad wel wat hoog. Waarom geen campa op een Pina? (Ben trouwens niet van de politie :-)
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

De kale
Forum-lid

Gebruikersavatar De kale 01 mei 2012 18:12

Heee mannen en vrouwen! Merci voor de complimenten. Het is een droomfiets :)
Tja...daar komen ze.... mijn zak chips was nog niet aangebroken ;)
Het zadel staat goed. Spacer hebben we bewust zo gedaan. Eerst maar eens kijken hoe de zit bevalt, komt tijd komt raad. Er aanzagen kan niet. Er op laten zitten wel.
De stuurpen is 10 cm en de maat van de fiets is 57,5. Groter wilde ik persé niet. Mijn vorige was eigenlijk aan de grote kant waardoor ik quasi 'overstrekt' op de fiets zat waardoor ik vaker rugpijn kreeg. Na vier ritten bij deze geen pijn! EN...ik zit er steviger in. Snappen jullie dan wat ik bedoel?
En dan de onvermijdelijke vraag waarom geen Campa? Omdat...het Shimano is geworden. Da's ook goed spul! En ik kan zeggen dat zo'n Dura Ace héérlijk schakelt. Ik vergis me nog wel eens met op en af schakelen :lol: . Hiervoor had ik een Campa groep.
Ik fiets niet. Ik ben.

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 01 mei 2012 19:42

De kale schreef: Spacer hebben we bewust zo gedaan. Eerst maar eens kijken hoe de zit bevalt, komt tijd komt raad. Er aanzagen kan niet. Er op laten zitten wel.
De stuurpen is 10 cm en de maat van de fiets is 57,5.
Duidelijk verhaal, met een stuurpen van 10 cm, had je ook echt niet groter moeten gaan.
Hopelijk kan je nog iets dieper gaan zitten. En inderdaad blijft een erg mooie fiets. :mrgreen:
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

brekson
Forum-lid

brekson 01 mei 2012 23:17

1 van de mooiste kleuren van pina
Spacers is idd niet mooi, maar zoals je zegt, je kan ze er niet aan zagen , wel later stuk voor stuk dieper gaan zitten
Shimano dura ace is gewoon top, en ook de mechanische :)
Als je door de knietjes buigt bij het nemen van een foto gaat het er nog beter uit zien
Succes met je bike
Sworks Venge

Plaats reactie