Het dopingtopic 2.0
Ik heb in het weekend het usada-rapport gelezen. Waaruit weer maar eens blijkt dat de realiteit absurder is dan fictie. Los van de vraag hoe dit verhaal naar de sport in het algemeen gaat uitwerken, vraag ik me af hoe dit naar UCI uitpakt. Zo tussen de regels door zetten de Amerikanen grote vraagtekens bij de rol van die club (als je het leest, lijkt het er wel heel erg op dat UCI heeft geprobeerd LA uit de wind te houden). Ik vraag me eveneens af wat dit rapport gaat doen in de discussie UCI vs Kimmage.
To be continued... Next episode...
To be continued... Next episode...
Als je ziet hoe hij het licht van de zon blijft ontkennen, vrees ik ook dat hij zo overtuigd is van zijn eigen waarheid dat hij zo'n test onbewogen kan doorstaan.daniel1975 schreef:Sterker nog, ik denk dat hij zulke psychotische trekjes heeft dat hij dat ding volledig kan beheersen.zorroi schreef:
Oja, Lance wil eventueel aan de leugendetector . Gimme a break. Te laf om voor het USADA Tribunaal te verschijnen maar wel aan een paar draadjes willen gaan liggen waarvan we weten dat het niets zegt.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Pick your battles.........dario schreef:Als je ziet hoe hij het licht van de zon blijft ontkennen, vrees ik ook dat hij zo overtuigd is van zijn eigen waarheid dat hij zo'n test onbewogen kan doorstaan.daniel1975 schreef:Sterker nog, ik denk dat hij zulke psychotische trekjes heeft dat hij dat ding volledig kan beheersen.zorroi schreef:
Oja, Lance wil eventueel aan de leugendetector . Gimme a break. Te laf om voor het USADA Tribunaal te verschijnen maar wel aan een paar draadjes willen gaan liggen waarvan we weten dat het niets zegt.
Hij kent zijn sterke punten.........
QED: een echte psychopaat dus.
Die quote wordt wel serieus uit z'n verband gerukt. Een journalist vroeg zijn advocaat of hij aan de leugendetector zou willen, waarop de advocaat "mogelijk wel" antwoordde. Dat is iets heel anders dan dat LA zelf met dit idee op de proppen komt. De media schrijven nu massaal "LA wil onschuld aantonen m.b.v. leugendetector", mijns inziens is dat Telegraaf-journalistiek zonder enig kritisch besef.
En de eerste andere sporten worden nu ook al aan de Amstrong zaak gelinkt: Dopingschandaal Armstrong treft ook tennis
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
De reacties op de website van de Telegraaf tonen nog altijd een groot zo niet blind vertrouwen in Armstrong en ik krijg zelfs de indruk dat sommige forumleden hun mening daar ook verkondigen
http://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... ng___.html" onclick="window.open(this.href);return false;Er is niet 1 wielrenner waar zo vaak bloed van is afgenomen en bewaard, maar ze hebben op 1 keer na nog nooit wat gevonden. hoe kan dat dan ??? ik ben er nog niet van overtuigd dat ie fout is geweest, totdat ze het aan kunnen tonen in zijn bloed !!
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Dat is de omgekeerde variant van Fox Mulders "I wanna believe".
-
- Forum-lid
Nee hoor wees gerust maar ik denk dat het probleem toch wat groter is dan Armstrongtimo2.0 schreef:De reacties op de website van de Telegraaf tonen nog altijd een groot zo niet blind vertrouwen in Armstrong en ik krijg zelfs de indruk dat sommige forumleden hun mening daar ook verkondigenhttp://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... ng___.html" onclick="window.open(this.href);return false;Er is niet 1 wielrenner waar zo vaak bloed van is afgenomen en bewaard, maar ze hebben op 1 keer na nog nooit wat gevonden. hoe kan dat dan ??? ik ben er nog niet van overtuigd dat ie fout is geweest, totdat ze het aan kunnen tonen in zijn bloed !!
Enne het wordt pas weer interessant wanneer de discussie richting de wat nu vraag gaat
Do kin der mar druk mei weze
Heeft VS na Ricco en Mosquera weer iets te opportunistisch ingekocht?
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11639/Do ... inst.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze wisten waar hij vandaan kwam.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11639/Do ... inst.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze wisten waar hij vandaan kwam.
-
- Forum-lid
correct timo!timo2.0 schreef:Jij denkt dat ik het over jou had?materialist schreef:Nee hoor wees gerust
wat moet er gebeuren?
ik wil volgend jaar weer 2 weken voor de buis zitten en een week meefietsen maar zoals jij bezig bent is er misschien volgend jaar geen tour meer. Drommels!
Do kin der mar druk mei weze