Titanium fietsen
-
- Forum-lid
Klopt, beiden zijn goede bekenden van mij.poulain schreef: ↑11 dec 2020 08:07 Ja, dit is weer een heel mooi fietsje! Bij abovecategorycycling.com (topwinkel in Californië) zie je regelmatig bijzondere Mosaics. Daar nu ook een special over Ekar en "the Campagnolo chronicles', waarin onder meer een mooie rode Mosaic rs1 met Campa.
In NL is Fidder importeur van Mosaic, dacht ik.
-
- Forum-lid
Mooie paint al geef ikzelf de voorkeur voor puur titanium kleur. Da’s tijdloos en elke outfitkleur matcht goed. Complementaire kleur van groen is purper, purperkleurige outfit Balhoofd embleem siert hem, veel mooier dan een sticker.
-
- Forum-lid
Dat heb ik reeds gehad en raakte ik uiteindelijk op uitgekeken.Cyclopetje schreef: ↑11 dec 2020 12:38 Mooie paint al geef ikzelf de voorkeur voor puur titanium kleur. Da’s tijdloos en elke outfitkleur matcht goed. Complementaire kleur van groen is purper, purperkleurige outfit Balhoofd embleem siert hem, veel mooier dan een sticker.
Gaaf, de ‘klassieke’ opbouw voor een mooie gravelbike!
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
-
- Forum-lid
Wielset is puur voor de pas, was even om te combinatie van kleuren te checken. So far, so good..
Ik zie de Mosaic frames op Insta voorbij komen maar jemig wat is dit mooi zeg...
-
- Forum-lid
Ja bijna klaar inmiddels, enkel stuurlintje nog en wachten op wat degelijk weer voor de foto's.
Foto van afgelopen weekend:
Foto van afgelopen weekend: