Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid
Zucht!! Dit is nou een schoolvoorbeeld van een gemiste kans.......
Toen ik het las, dacht ik: "dit is te mooi om waar te zijn!"
Volgende keer ga ik direct reageren. (vrees alleen dat Oakley nou wel 2 keer oplet hierbij)
Heb al hele mooie brilletjes langs zien komen. Voor de mensen die het wel hebben gedaan en inmiddels gratis oakley`s (GRATIS OAKLEY`S!! Ongelooflijk!!) hebben gekregen: Heel veel plezier ermee!! Gratis of niet, het blijven mooie brilletjes!!
Gr.
Giroditaliafan
Toen ik het las, dacht ik: "dit is te mooi om waar te zijn!"
Volgende keer ga ik direct reageren. (vrees alleen dat Oakley nou wel 2 keer oplet hierbij)
Heb al hele mooie brilletjes langs zien komen. Voor de mensen die het wel hebben gedaan en inmiddels gratis oakley`s (GRATIS OAKLEY`S!! Ongelooflijk!!) hebben gekregen: Heel veel plezier ermee!! Gratis of niet, het blijven mooie brilletjes!!
Gr.
Giroditaliafan
Zijn er mensen die in het bezit zijn van een split jacket? Ik heb nu een Radar, maar vind de split jacket ook erg gaaf, bovendien het wisselen van de glazen is denk ik heel fijn, aangezien dit bij de Radar niet heel gemakkelijk gaat. Hoe is de pasvorm van de split jacket? Na een tijdje gaat de Radar pijn doen op me neus, maar hij zit wel lekker. Me broertje heeft de straight jacket, bij deze heb ik daar nooit last van. Kan je deze bril goed vergelijken met de split jacket?
Bedankt
Bedankt
Laatst gewijzigd door vdbsander op 09 aug 2011 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Die is uit eind jaren 80.
De marathonlopen Martie Ten Cate liep ook altijd met zo'n ( foeilelijk ) ding.
De marathonlopen Martie Ten Cate liep ook altijd met zo'n ( foeilelijk ) ding.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
hmm ook ik ben er aan begonnen
van de week een Oakley Radar black gekocht van iemand uit Hilversum(Jeroen) met 2 mooie lenzen , zwart spiegel en een bruine vented (namen weet ik nog niet maar dat komt wel )
zit perfect de bril
de eerste maar als ik t zo bekijk is t een virus en volgen er meer hahahaha alleen moet ik dat thuis nog ff vertellen
van de week een Oakley Radar black gekocht van iemand uit Hilversum(Jeroen) met 2 mooie lenzen , zwart spiegel en een bruine vented (namen weet ik nog niet maar dat komt wel )
zit perfect de bril
de eerste maar als ik t zo bekijk is t een virus en volgen er meer hahahaha alleen moet ik dat thuis nog ff vertellen
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
-
- Forum-lid
Iemand toevallig Black Iridium lenzen voor een Jawbone liggen? Ik wil ze graag overnemen.