Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

dogestyle
Forum-lid

dogestyle 02 mei 2012 08:28

Ziet er goed uit! Wat is het gewicht van deze bike?

Greetz

rob86
Forum-lid

rob86 02 mei 2012 19:48

Suntoro schreef:Ziet er goed uit!

Maar dat tasje kan echt niet... :lol: (al ziet het er wel lekker compact uit... Ach ja, vind het fietspompje aan het frame vaak wel makkelijk. i.p.v. dat ook nog in mijn zak zakken erbij te proppen... Net als mijn grote GPS) Modepolitie kom je toch niet overal tegen...
Wat is het alternatief van een tasje dan...?

PinarelloQuattro
Forum-lid

PinarelloQuattro 02 mei 2012 19:54

[quote="De kale"]Dames en heren...

Tijd voor positieve berichten en genot voor het oog. Zie hier mijn nieuw aanwinst. Een Pinarello Dogma... Deze twee foto´s zeggen genoeg. EN...kijk eens naar het tasje hihihihi.... Lekker niet er af gehaald ;) ;) ;) :lol: :lol: :lol:

Een hele mooie fiets! kleurencombinatie en Shimano afmontage precies zoals ik het zou doen..... ;)

Veel plezier ermee
Pinarello Quattro, Shimano Ultegra, Fulcrum R1

eelcoz

eelcoz 02 mei 2012 19:59

rob86 schreef:

Maar dat tasje kan echt niet... :lol: (al ziet het er wel lekker compact uit... Ach ja, vind het fietspompje aan het frame vaak wel makkelijk. i.p.v. dat ook nog in mijn zak zakken erbij te proppen... Net als mijn grote GPS) Modepolitie kom je toch niet overal tegen...
Ik doe alles in m'n achterzakken, maar kan me voorstellen dat anderen dat niet fijn vinden fietsen en dus een zadeltasje gebruiken.

@De kale: Mooi fietsje! (zegt iemand die lang niet iedere Pinarello mooi vindt). En die Shimano-groep ziet er toch prima uit? Dat dogmatische Italiaans frame-Campa ook altijd... :(

Suntoro
Forum-lid

Suntoro 02 mei 2012 20:41

rob86 schreef:

Geen tasje... Mini-multitool in je achterpocket en 2x ook een licht binnenbandje... En dan houd ik nog ruimte voor wat voedsel en een telefoon over ook... ;).

Op mijn mountainbike plaats haal ik zelfs mijn bidons en bidonhouders eraf.... Die monteer ik alleen bij lange tochten in vakanties, omdat ik het optisch minder mooi vind staan...

Een mooie fiets zou ik zelf zo clean mogelijk willen houden, maargoed over het praktische is natuurlijk wel wat te zeggen.... :mrgreen:

gaisdergerman
Forum-lid

gaisdergerman 02 mei 2012 21:53

Al eens op een pompje of multi-tool gevallen?

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 02 mei 2012 22:48

En genoeg eten voor een ritje van 65km...... Als je een flinke rit gaat fietsen heb je niet geneog eten bij je en zie je er uit als de klokkenluider vd notre dame met een uitgezakte bochel ivm de volgepropte zakjes.
Less is bore

velolove
Forum-lid

velolove 02 mei 2012 22:49

nee
ooit allemaal op een Scalpel

eelcoz

eelcoz 03 mei 2012 10:14

daniel1975 schreef:En genoeg eten voor een ritje van 65km...... Als je een flinke rit gaat fietsen heb je niet geneog eten bij je en zie je er uit als de klokkenluider vd notre dame met een uitgezakte bochel ivm de volgepropte zakjes.
Alles beter dan een zadeltasje... :D :D

Maar goed, ook als ik 150 km ga fietsen past al m'n eten in m'n achterzakken (plus biba, pompje, bandenlichters, telefoon en geld). En de kans dat je precies op je pompje terechtkomt is zo ontzettend klein. Als ik risicoloos wil leven, blijf ik wel in bed liggen.

De kale
Forum-lid

Gebruikersavatar De kale 03 mei 2012 12:56

:lol: :lol: :lol: :lol: Enfin...het ding zit er bij mij op. Soms ook niet. Hangt van de stemming af :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik fiets niet. Ik ben.

Suntoro
Forum-lid

Suntoro 04 mei 2012 10:45

gaisdergerman schreef:Al eens op een pompje of multi-tool gevallen?
Nee, ik kijk wel... Want dan is mijn telefoon ook stuk... :mrgreen: ... En als je zo hard op je rug zou vallen ben je wel lekker verantwoord bezig. Een aanrijding met een auto zie ik mezelf nog eerder overkomen. Overigens heb ik zelf ook een fout pompje aan mijn frame zitten, net als 2 bidonhouders net bidons daarin...
daniel1975 schreef:En genoeg eten voor een ritje van 65km...... Als je een flinke rit gaat fietsen heb je niet geneog eten bij je en zie je er uit als de klokkenluider vd notre dame met een uitgezakte bochel ivm de volgepropte zakjes.
Overigens fiets ik haast nooit 65km op de racefiets, want meestal is dat meer... 65km is meer een mountainbikerit afstand en dan verbrand ik meer als een bij een vlak 120km ritje op de racefiets. Met 120km ritjes neem ik ook wel wat meer voedsel mee in mijn zakken en zie er dan echt niet uit als een gebochelde. Reepjes en wat gelletjes zijn lekker compact, met uitzondering van die banaan. 200km rijd ik sowieso nooit, dus daar kan ik niet over meepraten. Maar volgens mij ging het vooral om het esthetische, wat je natuurlijk niet te serieus moet nemen van de stijlpolitie. Persoonlijk vind het gewoon niet mooi staan bij een mooie fiets, wanneer daar allerlei poespas op zit. Op mijn minder mooie fiets mag ik gewoon een pompje en 2 bidons monteren...

Als je jezelf de kale noemt, hoort daar gewoon ook een mooie kale fiets bij.... :)

MartijnVisser
Forum-lid

MartijnVisser 06 mei 2012 20:40

Hierbij mijn 2 pinarello's

Afbeelding
Afbeelding

En als het niet werkt met de afbeeldingen dan hier een linkje http://italiaanseracefietsen.wordpress. ... n-martijn/" onclick="window.open(this.href);return false;
Visser bike parts
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140

Plaats reactie