foto van je fiets
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Contact
Nee, die is gewoon van de BBB, omdat die old-skool al vergaan was toen ik hem uit de kringloop redde voor 15 euro. Jaaaa zoveel kun je ook voor een fiets uitgeven! nieuwe bandjes en stuurlintje, lampies en gaan!
over the hills and far away...
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105
- Superstick
- Forum-lid
Tja, oud of niet, ik vind jouw fiets veel mooier dan al die achterlijk oversized plastic fietsen die ik hier op het forum zie!sjoerdvr schreef:Inderdaad, dat gezeik over die dingen. Ja, ik rijdt op een oud brik, met en een pomp en tasje en lelijke lampjes, buiscommandeurs maar rijden doet die!
En zo leer je nog echt schakelen ook. 'Op een oude fiets moet je het leren' geldt dus ook echt voor fietsen.
- Superstick
- Forum-lid
Mooi hoor! Ziet er vrij 'kort' uit, criterium-fietsje?
-
- Forum-lid
@Herera: Geweldige fiets!
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Contact
Haha, bedankt! Ach, stiekem ben ik wel jaloers hoor, maarja, als scholier heb je het geld er nog niet voor meestal, dusja, dan maar zo he!timo 2.0 schreef:Rolletjes katoenen stuurlint liggen nog bij heel veel fietsenwinkels voor een eurootje of drie per rolletje
eehmmm, nee danku. Dit is wat zachter, en daar houd ik wel van voor mijn handen (maar je kan je er wel lekker dik ingrijpen als je aanzet).
superstick schreef:Tja, oud of niet, ik vind jouw fiets veel mooier dan al die achterlijk oversized plastic fietsen die ik hier op het forum zie!
En zo leer je nog echt schakelen ook. 'Op een oude fiets moet je het leren' geldt dus ook echt voor fietsen.
@Herera, wat een prachtige fiets! als ik je ooit een keer tegenkom gaat ik naast je rijden, 't zijn net broertjes
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105
Thnx!!bottecchia schreef:@Herera: Geweldige fiets!
Op de pomp en de verdwene bidon na, is deze nog in zijn geheel origineel als op de folder uit 1977 hieronder, zelfs de Wolber bandjes zijn nog in goede conditie. En wat te denken van het Hereveens plattelands verzet van 48/52t voor en 13/14/15/16/17t achter. Echt een superfiets het rijd en schakelt nog als nieuw.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Contact
Oh ik heb ook zo'n plattelands verzet! ik draai met een 52/48 - 14/28 verzet
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105