Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat zie ik een partij met kolder hier zeg.
Alu in carbon gaat prima. Weet je hoeveel alu pennen er in carbon frames zitten? En hoeveel alu kabelstoppers in carbon frames?
En BSA/ITA brackets werkten PERFECT in carbon frames. Dé reden voor BB30 was marketinf en verkoop-bullshit.
Alu in carbon gaat prima. Weet je hoeveel alu pennen er in carbon frames zitten? En hoeveel alu kabelstoppers in carbon frames?
En BSA/ITA brackets werkten PERFECT in carbon frames. Dé reden voor BB30 was marketinf en verkoop-bullshit.
Less is bore
Al binnen dan?dropje73 schreef:
Status nog steeds onverandert, afleverdatum ook nog steeds op vandaag... u-huh
Zal wel morgen worden. Op zich niet erg, alleen jongste is morgen jarig, beetje lullig als blijkt dat dat grote pak niet voor haar is
Nope.....
Vanmorgen gebeld met DHL.
Knakker aan de telefoon:"De zending is veranderd in een economy-zending, dan hebben wij meer tijd"
Ikke; "Huh, wat, he, hoe kan dat ineens dan ???"
Knakker; "Maar hij word vandaag bezorgt hoor meneer !!"
Ikke; "nou ja, oke, dan is het prima. Doei!"
Vervolgens zag ik dat vanmiddag om 14:07 weer een melding was verschenen "on-hold".
Pffff, wat een ballentent, zitten we al twee dagen te proberen dat er minimaal 1 van ons thuis is, en nog niks....
Pakket doet er al langer over om van Eindhoven in ZW Nederland te komen, dan dat het onderweg is geweest vanuit Leeds...
Vanmorgen gebeld met DHL.
Knakker aan de telefoon:"De zending is veranderd in een economy-zending, dan hebben wij meer tijd"
Ikke; "Huh, wat, he, hoe kan dat ineens dan ???"
Knakker; "Maar hij word vandaag bezorgt hoor meneer !!"
Ikke; "nou ja, oke, dan is het prima. Doei!"
Vervolgens zag ik dat vanmiddag om 14:07 weer een melding was verschenen "on-hold".
Pffff, wat een ballentent, zitten we al twee dagen te proberen dat er minimaal 1 van ons thuis is, en nog niks....
Pakket doet er al langer over om van Eindhoven in ZW Nederland te komen, dan dat het onderweg is geweest vanuit Leeds...
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik omzeil al jaren DHL. Als een zaak daarmee verstuurt haak ik af. Zo vreselijk slecht voor particulieren.
Less is bore
Neemt niet weg dat er altijd een metalen bus in de brackethuls moet komen en dat is meer werk en duurder.daniel1975 schreef: En BSA/ITA brackets werkten PERFECT in carbon frames. Dé reden voor BB30 was marketinf en verkoop-bullshit.
De reden was dus winstmarge.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Maar bij BB30 zit er ook een metalen bus in.
Bij PF30 niet.
Bij PF30 niet.
Ik boek DHL altijd om naar ophalen bij pakketpunt of distributiecentrum Zwolle (rij ik woon-werk langs)daniel1975 schreef:Ik omzeil al jaren DHL. Als een zaak daarmee verstuurt haak ik af. Zo vreselijk slecht voor particulieren.
Afkloppen, maar nog nooit problemen mee gehad...
Ik zit nu ook te dubben of ik pakket maar niet naar een afhaalpunt laat zenden, is wel 12 km rijden maar goed.
Alleen als dat pas maandag wordt verwerkt en deze komt daar dan pas woensdag aan.... woensdag en vrijdag heb ik geen tijd..... Dan wordt het dus vrijdag, dan is dat pakket anderhalve week onderweg geweest......
Het is toch 2017?? Of ben ik nu verkeert... ?
Alleen als dat pas maandag wordt verwerkt en deze komt daar dan pas woensdag aan.... woensdag en vrijdag heb ik geen tijd..... Dan wordt het dus vrijdag, dan is dat pakket anderhalve week onderweg geweest......
Het is toch 2017?? Of ben ik nu verkeert... ?
Carbon from the planet X
- Wolfhound32
- Forum-lid
De vorige keer snel geholpen. Top!
Ook deze kan ik zo 1,2,3 niet thuisbrengen.
Herkent iemand dit frame? Wil 'm graag eens opgebouwd zien.
Die Chinese vinger hoort er volgens mij trouwens niet bij... als ik het goed heb.
Ook deze kan ik zo 1,2,3 niet thuisbrengen.
Herkent iemand dit frame? Wil 'm graag eens opgebouwd zien.
Die Chinese vinger hoort er volgens mij trouwens niet bij... als ik het goed heb.