Ik heb 2 side loaders op mij frame zitten, (maatje 48 frame) het gaat erg goed met grote bidons, het is in het begin wel ffen wennen om je bidons te pakkenSupergrover schreef:Er zijn ook zgn sideloaders, mss is dat wat voor je.dropje73 schreef:Inderdaad, ik had er zelf ook al naar zitten kijken... Het zal geen 750 ml worden in ieder geval denk ik.Supergrover schreef:@dropje73, krijg je de bidon bij de zitbuis er wel in/uit?
Lijkt me erg krap...
Zal vanavond eens proberen, ik denk dat het wel gaat. Op mijn Be-one mtb heb ik ook erg weinig ruimte, maar krijg er wel een 500 ml tussen.
Heb daar zelf geen ervaring mee.
Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
- Forum-lid HC
Link eens een voorbeeld van een "Side Loader".
-
- Forum-lid
Mooie strakke fiets zeg, complimenten!
Fantastische Hashtag! En strakke fiets! Zo moeilijk is het ook echt niet! Ik heb er zelf een aantal opgebouwd, ook voor anderen. Ook het onderhoud is ontzettend eenvoudig, daar hoef je je geld niet voor naar een fietsenmaker te sturen .....
Ziet er niet slecht uit. Wel 2 puntjes
- kabel AD kan korter (bij de derailleur zelf)
- kabels derailleurs vooraan kunnen iets korter, waardoor ze elkaar niet meer raken. Dat levert zo namelijk geklapper op.
- kabel AD kan korter (bij de derailleur zelf)
- kabels derailleurs vooraan kunnen iets korter, waardoor ze elkaar niet meer raken. Dat levert zo namelijk geklapper op.
-
- Forum-lid HC
Hoe zit het eigenlijk met Carbon sturen van Ali Express? Onder de 30 euro heb je heel veel keuze in carbon sturen, allemaal net boven de 200 gram. In het verleden heb ik eens een keer een geintegreerd stuur gekocht maar dat vond ik niks, met name de afwerking van de stuurpen liet te wensen over. Bij de stuurbocht valt er niet zo heel veel af te werken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Bijvoorbeeld: https://nl.aliexpress.com/item/TOSEEK-F ... 17387.html
Bijvoorbeeld: https://nl.aliexpress.com/item/TOSEEK-F ... 17387.html
-
- Forum-lid
Denk dat het met alles is op ali. Een deel zal troep zijn en een deel niet. Zelf zoek ik iets uit met veel aankopen en positieve recensies.
Maak joe woar
ik heb een aantal sturen gehad in steeds verschillende vormen en breedtes. Eigenlijk waren ze qua afwerking allemaal wel ok tot zeer goed. Elk nieuw stuur was steeds net weer wat beter voor mijn gevoel, maar dat kan ook puur toeval zijn.