Cervélo
Klopt, maar zoals ik het begreep was het in het geval van CSC slechts een sticker die je er redelijk moeiteloos vanaf kon trekken.
Dit in tegenstelling tot veel, niet alle, teams die op een in teamkleuren gespoten fiets rijden. Die vervolgens weer kunt kopen.
(Waar volgens mij ook niet iedereen op zit te wachten - ik zie nogal eens overjarige fietsen van bijvoorbeeld Lampre, of zelfs T-Mobile...)
Dit in tegenstelling tot veel, niet alle, teams die op een in teamkleuren gespoten fiets rijden. Die vervolgens weer kunt kopen.
(Waar volgens mij ook niet iedereen op zit te wachten - ik zie nogal eens overjarige fietsen van bijvoorbeeld Lampre, of zelfs T-Mobile...)
'I have too many bikes', said no cyclist ever.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
spook schreef: Wat ik in ieder geval erg kan waarderen is dat Cervélo ervoor heeft gekozen om geen speciale 'team editie' uit te brengen. Het S1, S2, S3, R3, of welk willekeurig frame dan ook dat je koopt bij de FM is ook het frame waar de renners op rijden. Geen extra knaken voor flashy kleurtjes.
Ik snap je punt niet, als je zo'n team editie niets vind dan koop je 'm toch gewoon niet. Cervelo heeft daarnaast trouwens wel de Olympische uitvoeringen uitgebracht, die zijn over een paar jaar ook compleet gedateerd.
Dat de S2 goed genoeg is voor de profs kan je ook anders uitleggen. Waarom zou er dan iemand nog een S3 moeten kopen? De S2 voldoet ook al op top niveau...
Cervelo kreeg in Milaan SanRemo wel mooie gratis publiciteit van Ducrot, Test Team dit Test Team dat. Ducrot gelooft dat 'stomme' marketing verhaaltje volledig :rolleye:
marcobos schreef:Ik zat net even te kijken op de site van Veltec naar de levertijd van de S3. Sommige maten zijn pas leverbaar in juni en bij de maten 58 en 61 staat zelfs levertijd onbekend. Het lijkt me toch dat je rond deze tijd van het jaar als importeur wat maten direct op voorraad zou moeten hebben of tenminste de levertijd van de 2009 modellen zou moeten weten.
Of zou er al een aangepaste (meer wielkeuze) versie van de S3 in aantocht zijn?
Beste forumleden,
zoals jullie misschien inmiddels gewendt zijn volgen wij dit forum actief, op deze manier proberen wij actief te volgen wat er in de markt leeft. De bovenstaande opmerking over de beschikbaarheid van bepaalde modellen is volledig terecht, en wij zouden graag een betere voorraadpositie hebben. Het succes van bepaalde modellen heeft er voor gezorgd dat de levertijd flink op is gelopen en er voor enkele modellen op dit moment geen levertijd bekend is. Alle info over de meest actuele levertijden is te vinden op onze website http://www.veltec.com .
Inmiddels zijn we er in geslaagd nog een aantal extra S2 en S3 frames binnen te laten komen, hetgeen concreet betekend dat S2 frames maat 58cm toch nog leverbaar zijn. In de komende periode zullen wij maximale inspanning leveren om alle vragen in te vullen, zoals gezegd is de laatste info over leveringen te vinden op onze website.
Met vriendelijke groet
Veltec Benelux BVveltec blx
-
- Forum-lid
blijf dit echt een goede zaak vinden van veltec dat ze op een dergelijk forum meekijken en desgewenst onduidelijkheden uit de wereld helpen.
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
veltec blx schreef:marcobos schreef:Ik zat net even te kijken op de site van Veltec naar de levertijd van de S3. Sommige maten zijn pas leverbaar in juni en bij de maten 58 en 61 staat zelfs levertijd onbekend. Het lijkt me toch dat je rond deze tijd van het jaar als importeur wat maten direct op voorraad zou moeten hebben of tenminste de levertijd van de 2009 modellen zou moeten weten.
Of zou er al een aangepaste (meer wielkeuze) versie van de S3 in aantocht zijn?
Beste forumleden,
zoals jullie misschien inmiddels gewendt zijn volgen wij dit forum actief, op deze manier proberen wij actief te volgen wat er in de markt leeft. De bovenstaande opmerking over de beschikbaarheid van bepaalde modellen is volledig terecht, en wij zouden graag een betere voorraadpositie hebben. Het succes van bepaalde modellen heeft er voor gezorgd dat de levertijd flink op is gelopen en er voor enkele modellen op dit moment geen levertijd bekend is. Alle info over de meest actuele levertijden is te vinden op onze website http://www.veltec.com .
Inmiddels zijn we er in geslaagd nog een aantal extra S2 en S3 frames binnen te laten komen, hetgeen concreet betekend dat S2 frames maat 58cm toch nog leverbaar zijn. In de komende periode zullen wij maximale inspanning leveren om alle vragen in te vullen, zoals gezegd is de laatste info over leveringen te vinden op onze website.
Met vriendelijke groet
Veltec Benelux BVveltec blx
Als ik kijk naar de levertijd van een R3 frame dan zie ik 15-5-09 staan.
Mijn fm heeft me nochthans verteld dat mijn R3 frame in de loop van week 14 geleverd zal worden.
Heeft hij verkeerde informatie gekregen ?
Aan de kabelloop te zien is de fiets waar Hushofd op rijd is zo te zien geen S3 en ook geen S2. Hij rijd duidelijk nog op een overgespoten slc(-sl).
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
wou juist zeggen dat hij wel op een s3 rijdt maar heb niet op de kabelloop gelet enkel op de kleur ,dus ik weet het niet zeker
cervelo r3 dura ace 7800 veltec speed carbon 6.0
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr
jaapie91 schreef:De kleur is inderdaad wel van een S3, maar de kabels lopen op de 'oude' manier.
Hushovd rijd wel op de S3 ,maar hij rijd volgens mij nog met de oude dura ace groep ,misschien dat de kabelvoering er daarom anders uit ziet.
Ik zou toch echt zweren dat de kabels aan de onderkant van de bovenbuis liepen, misschien heeft iemand anders dit ook opgemerkt of foto's?
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
jaapie91 schreef:Ik zou toch echt zweren dat de kabels aan de onderkant van de bovenbuis liepen, misschien heeft iemand anders dit ook opgemerkt of foto's?
Dat is zelfs bij de SLC-versies uit 2008 niet zo, dus je zal het wellicht fout gezien hebben; kabeldoorvoer voor de achterrem is immers niet gewijzigd, wel die voor de derailleurs.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Nouja ik kan me vergist hebben natuurlijk, maar bij de omloop het nieuwsblad lijken ze ook op overgespoten fietsen te rijden, en niet op een S2:
http://www.cyclingnews.com/photos/2009/ ... 9/IMG_0311
Zo zag de kabelloop er vandaag ook uit bij hushofd, maar ik kan t verkeer hebben natuurlijk.
http://www.cyclingnews.com/photos/2009/ ... 9/IMG_0311
Zo zag de kabelloop er vandaag ook uit bij hushofd, maar ik kan t verkeer hebben natuurlijk.