Canyon
Ultimate CF SL 9.0 SL. 2014 model dus.
Ging een hele lange zoektocht aan vooraf. Diverse fietsen bekeken, recensies gelezen, vragen gesteld. En toen was ik het zat.
Dus gewoon maar besteld, maatje L. BBL is 87, lengte 186. Zal wel wat tunen worden, maar sleutelen is leuk.
Ging een hele lange zoektocht aan vooraf. Diverse fietsen bekeken, recensies gelezen, vragen gesteld. En toen was ik het zat.
Dus gewoon maar besteld, maatje L. BBL is 87, lengte 186. Zal wel wat tunen worden, maar sleutelen is leuk.
older Budweiser
Het gaat alles behalve slecht met Canyon. Zag laatst marktaandeel cijfers voor Duitsland van Canyon en daar zijn ze schrikbaren gegroeid. Ik kan de cijfers zo snel niet vinden maar het was een behoorlijke sprong en een behoorlijk gedeelte van de markt.materialist schreef:Is mij ook opgevallen.
Misschien omdat nogal wat mensen hun fiets terug sturen. Je ziet in de outlet vaak staan: fiets met geringe gebruiks-sporen.
Meer fietsen verkopen betekend ook meer retour. Dus denk dat de vulling daarvan komt. Ik zie ook dat er telkens geschoven wordt met wat in de outlet staat. Dus soms verschijnen er partijen en die verdwijnen dan weer snel. Kan zijn dat veel fietsen ook doorgeschoven worden naar het B-team van Katusha of de Young Heros.
Volgens jaar wellicht Movistar op Canyon. Wie weet dat daarmee de outlet weer goed gevuld wordt
-
- Forum-lid
Movistar op Canyon? Ben benieud hoe het kleurenschema voor die fietsen eruit komt te zien. Kan er op internet nog niets over vinden.
Net orderbevestiging binnen en geplande levertijd wordt week 47.
Ben benieuwd. Ik las een 30 tal pagina's terug dat levertijden nogal eens te wensen overlaten, en dan met name de clx-en. Als ik op de canyon site kijk is de levertijd nu maart 2014. Ik hoop dat week 47 gaat lukken....
Ben benieuwd. Ik las een 30 tal pagina's terug dat levertijden nogal eens te wensen overlaten, en dan met name de clx-en. Als ik op de canyon site kijk is de levertijd nu maart 2014. Ik hoop dat week 47 gaat lukken....
older Budweiser
- hetfietsertje1958
- Forum-lid
- Contact
http://www.neilbrowne.com/2013/08/2014- ... eam-bikes/patmaessen schreef:Movistar op Canyon? Ben benieud hoe het kleurenschema voor die fietsen eruit komt te zien. Kan er op internet nog niets over vinden.
2014 Bike Sponsors
Ag2r-La Mondiale: Focus (Continuing through 2015)
Argos-Shimano: Giant?
Astana: Specialized
BMC Racing Team: BMC
FDJ.fr: Lapierre
Garmin-Sharp: Cervélo
Orica-GreenEDGE:Scott (Continuing through 2014)
Lampre-Merida: Merida
Cannondale: Cannondale
Lotto-Belisol: Ridley
Movistar Team: Pinarello Canyon
Omega Pharma-Quick Step: Specialized
Belkin Pro Cycling: Bianchi
Team Katusha: Canyon
Trek (formally RadioShack-Leopard): Trek
Team Saxo – ?: Specialized
Team Sky: Pinarello (Continuing through 2016)
Weet niet of dit betrouwbaar is, wie van jullie weet meer?
Canyon Aeroad CF 8.0 2013.
- timofietst
- Forum-lid
Zojuist mijn tweede Canyon besteld om me deze winter een beetje bezig te kunnen houden. Na mijn racer, een 2012 Ultimate AL frameset opgebouwd met Chorus en Zonda's, nu een Grand Canyon AL SLX 29 7.9:
Gewoon, even delen met jullie
Gewoon, even delen met jullie
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Mooie mtb met super rijeigenschappen!
- timofietst
- Forum-lid
Dacht het wel, staat 'Op voorraad' op de site, al een week. Moet lukken dus