Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 6034
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 04 sep 2013 21:09

jsprbcn schreef:Ha! was dat maar waar ;-) €861 incl. montage van cassette, banden en verzenden, en dan de €350 er af voor de Ksyriums komt het uit op €510 voor een zeer goede Alu wielset met goede banden (die Ksyriums zijn/waren zeer oké voor mij, maar die Mavic banden..... af en toe voelde ik mij niet echt zeker hoor in een afdaling, lekker weer aan de Continentals)
Ik denk dat je het verschil wel gaat merken! Ik ben zelf op zoek naar Fulcrum Racing 3. Kan ze nog niet zo goedkoop vinden als ik wil. Even wachten nog. Vandaar dat ik die van jou ook steeds tegen kwam :D
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6584
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 04 sep 2013 21:11

Het Wielerkookboek net gekocht in het CRVV

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 04 sep 2013 21:17

Gastheerg schreef:Het Wielerkookboek net gekocht in het CRVV
Gezien het feit dat je van koken houdt dacht ik dat je serieus was en dit een echt kookboek was. Ik had beter moeten weten :mrgreen: ;)

Hier het recept van uw Scout: kipfilet met artisjokkensaus.

Snijd 400 g kipfilet in reepjes. Breng aan de kook in een sausje op basis van sojaboter en clenbuterol. Voeg er vrijwel onmiddellijk lente-uitjes, peultjes, aranesp en een deciliter amfetamine aan toe. Maak ondertussen de saus door enkele artisjokken te stoven in een jus van epo en efedrine, werk op met groeihormoon. Laat de kipfilets vijftien minuten garen, en verdeel het sap van twee limoenen en een eetlepel corticoïden eroverheen. Laat nog even sudderen, bestrooi dan met gehakte dille en geplette cocaïne. Goed afkruiden met stanozolol. Garneer met pompoenfrietjes, een weinig probenicide, en een moesje van synachten. Smakelijk en veel succes in de sprint.


Ik hou het toch maar bij mijn eigen gemaakte pasta en sauzen zoals ik het zie ;)
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

ErikDignum
Forum-lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 15 aug 2013 20:52
Contact

ErikDignum 04 sep 2013 22:39

zorroi schreef:
Gastheerg schreef:Het Wielerkookboek net gekocht in het CRVV
Gezien het feit dat je van koken houdt dacht ik dat je serieus was en dit een echt kookboek was. Ik had beter moeten weten :mrgreen: ;)

Hier het recept van uw Scout: kipfilet met artisjokkensaus.

Snijd 400 g kipfilet in reepjes. Breng aan de kook in een sausje op basis van sojaboter en clenbuterol. Voeg er vrijwel onmiddellijk lente-uitjes, peultjes, aranesp en een deciliter amfetamine aan toe. Maak ondertussen de saus door enkele artisjokken te stoven in een jus van epo en efedrine, werk op met groeihormoon. Laat de kipfilets vijftien minuten garen, en verdeel het sap van twee limoenen en een eetlepel corticoïden eroverheen. Laat nog even sudderen, bestrooi dan met gehakte dille en geplette cocaïne. Goed afkruiden met stanozolol. Garneer met pompoenfrietjes, een weinig probenicide, en een moesje van synachten. Smakelijk en veel succes in de sprint.


Ik hou het toch maar bij mijn eigen gemaakte pasta en sauzen zoals ik het zie ;)
Bij plofkipfilet zitten die chemicalien en verslavende middelen er al in wss :)

Maar mijn nieuwe aanwinst, een set Ergon GP4 large grips/bar-ends. Geen pijnlijke handpalmen meer pour moi.

Stoffa
Forum-lid
Berichten: 448
Lid geworden op: 15 feb 2013 15:25

Stoffa 05 sep 2013 16:07

jsprbcn schreef:Ik heb mijn Mavic Ksyrium's verkocht aan een vriend en een setje Fulcrum Racing Zero dark gekocht voor onder mijn Canyon CF SLX. Een mooie upgrade lijkt me zo voor vooral klimmen en dalen hier in de buurt.
Laat aub even weten hoe de wielen bevallen. Ben zeer benieuwd of, en in welke mate, je het verschil merkt!

Gebruikersavatar
jsprbcn
Forum-lid
Berichten: 2319
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:40
Locatie: barcelona
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 05 sep 2013 17:44

Stoffa schreef:
jsprbcn schreef:Ik heb mijn Mavic Ksyrium's verkocht aan een vriend en een setje Fulcrum Racing Zero dark gekocht voor onder mijn Canyon CF SLX. Een mooie upgrade lijkt me zo voor vooral klimmen en dalen hier in de buurt.
Laat aub even weten hoe de wielen bevallen. Ben zeer benieuwd of, en in welke mate, je het verschil merkt!
Doe ik, maar a.u.b. stuur even een PM als het te lang duurt :mrgreen:

lupo
Forum-lid
Berichten: 361
Lid geworden op: 15 sep 2009 17:08

lupo 06 sep 2013 09:33

jsprbcn schreef:
JPAR schreef:Mooi hoor! Waar heb je ze nu uiteindelijk gekocht?
Bij Salden voor €729, met 11-28 cassette, GP4000S en binnenbanden.
De Ksyriums krijg ik €350 voor cassette en banden.
Al met al een goede deal lijkt me voor deze upgrade!
Waarom een 11-28 cassette? Wie een 28 nodig denkt te hebben heeft toch niks aan de 11? Je kunt imho beter een 12-27 nemen.

thomwittendorp
Forum-lid
Berichten: 1160
Lid geworden op: 16 jan 2010 20:28

thomwittendorp 06 sep 2013 10:49

@lupo,

jsprbcn woont in Barcelona, Spanje. Dit betekent dus dat hij veel zal klimmen en dalen vandaar de 11-28 cassette, althans dat is volgens mij de reden.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red

Gebruikersavatar
bejail
Forum-lid
Berichten: 418
Lid geworden op: 04 jun 2012 21:04
Locatie: Krimpen aan de Lek

Gebruikersavatar bejail 06 sep 2013 16:03

Vandaag binnen gekregen.
Afbeelding

Daar ben ik wel een poosje zoet mee.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Merida Scultura Endurance 4000

robzie
Forum-lid
Berichten: 407
Lid geworden op: 03 okt 2005 22:04

robzie 07 sep 2013 08:27

Afgelopen week eindelijk mijn droombril binnen gekregen, op het Duitse Tour Forum gebruikt gekocht, geen enkel gebruikspoor aan te vinden, ik ben in al die jaren nog nooit bedrogen uitgekomen bij onze Duitse "collega bikers".
Uebergeile Bril! Daar kan dus naar mijn mening geen enkel ander brillenmerk tegenop en ik heb al wat vergelijkingsmateriaal gehad en ook gelijk weer verkocht na een paar maal proberen. Niets dat beter, stabieler zit en beter kijkt dan Oakley. Dat was al zo met de M-frames, de Radar en nou de Radarlock al helemaal. Voor mij niks anders meer, kost wat, maar dan heb je ook wat.
Afbeelding
Ik had deze(Chain Nova met nylon zool) in het verleden ook, ik had ze beschadigd bij een onnozele val en vond ze recent weer in de uitverkoop, dus kon ze niet laten liggen als 2e (slecht weer schoenen), om mijn Bontrager RXXXL (die ik ook nog niet zolang geleden in de solden gekocht heb voor echt heeeeeel weinig) een beetje te sparen:
Mijn "doordeweekse" sloefkes:
Afbeelding
Mijn "zondagse" sloefkes:
Afbeelding
Deze heb ik al een tijdje van het merk Pro......had ik verleden jaar in een "vlaag van verstandverbijstering" mijn Tacx maar nooit verkocht, ze kosten bijna hetzelfde als je goed zoekt, maar de Tacx is toch echt wel een stuk stabieler, hoe dom kan een mens zijn......
Afbeelding

lupo
Forum-lid
Berichten: 361
Lid geworden op: 15 sep 2009 17:08

lupo 07 sep 2013 09:02

Weet je zeker dat het een echte Oakley is? Die brillenkoker zit ook bij mijn neppe Oakleys.

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6365
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 07 sep 2013 12:17

bejail schreef: Afbeelding
En dan gebruiken ze een stuk gereedschap op de foto wat dus niet zo gebruikt moet worden .... :lol: Nee dan wordt het veilig en goed :lol: :lol:
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Plaats reactie