Nee, ik had de toen erg vaak geziene aluminium Vitus. De mijne kwam dus via Jan Janssen het land in en ik heb het frame destijds gekocht bij Grimpeur Wielersport in Zevenaar (heeft niets van doen met mijn alias op dit forum ). Die zaak was toen van Herman van Megen (thans werkzaam bij Rose Biketown in Bocholt). En zoals wellicht bekend, is Grimpeur Wielersport (tegenwoordig van Joop Boxtart) al sinds jaren gevestigd in Babberich. Op die Vitus van mij was alleen aan het JJ-balhoofdplaatje nog te zien dat het een Jan Janssen was. Het frame werd namelijk zonder 'decals' besteld en Grimpeur Wielersport plakte er z'n eigen, overigens fraaie, belettering op. Met die fiets heb ik vele mooie tochten gemaakt, o.a. in de Franse Alpen, de Pyreneeën en ik ben er ook de Ventoux mee op geweest.joeywl schreef:...Hahaha maakt niet uit. Welke Vitus had je? Een orginele stalen? Me fiets is er als het goed is dinsdag of donderdag. Dan komen gelijk de foto's uiteraard.
foto van je fiets
- Le Grimpeur
- Forum-lid
60 x Ventoux
Mooi verhaal! Leuk die geschiedenis. Ben zelf pas 21 ( over een week 22 ) en vind die verhalen van "vroeger" schitterend. Maar je hebt gelijk wij hebben hier ook nog een Vitus staan met het balhoofd plaatje van JJ. Strakke fiets!
Nee, ik had de toen erg vaak geziene aluminium Vitus. De mijne kwam dus via Jan Janssen het land in en ik heb het frame destijds gekocht bij Grimpeur Wielersport in Zevenaar (heeft niets van doen met mijn alias op dit forum ). Die zaak was toen van Herman van Megen (thans werkzaam bij Rose Biketown in Bocholt). En zoals wellicht bekend, is Grimpeur Wielersport (tegenwoordig van Joop Boxtart) al sinds jaren gevestigd in Babberich. Op die Vitus van mij was alleen aan het JJ-balhoofdplaatje nog te zien dat het een Jan Janssen was. Het frame werd namelijk zonder 'decals' besteld en Grimpeur Wielersport plakte er z'n eigen, overigens fraaie, belettering op. Met die fiets heb ik vele mooie tochten gemaakt, o.a. in de Franse Alpen, de Pyreneeën en ik ben er ook de Ventoux mee op geweest.
Mooie verzameling. Niet echt merk gebonden haha.[/quote]
tja, Als geld geen rol speelde, dan stonden hier wel 3 pinarello dogma's.
Maar ik moet er alle dagen voor gaan werken, en mijn aandelen leveren ook niets op de laatste tijd.
tja, Als geld geen rol speelde, dan stonden hier wel 3 pinarello dogma's.
Maar ik moet er alle dagen voor gaan werken, en mijn aandelen leveren ook niets op de laatste tijd.
Me nieuwe fiets is gister binnen gekomen. Gelijk in me pauze mee naar huis genomen. Morgen een ritje maken.
zweef schreef:Beschermheilige!joeywl schreef:Uit me hoofd is Vitus een staal fabrikant. Ik kan het mis hebben hoor, maar ongetwijfeld zal er iemand hier zijn die het ons kan vertellen.
Ik meen van dansers, artiesten en zo.
Mijn Pa heeft toch nog een Titanium frame hangen van Vitus. Dus Vitus maakte ook andere frames dan alleen staal
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Contact
woow super! nu de rest nog
over the hills and far away...
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105