Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
casran
- Forum-lid HC
casran
28 mar 2009 19:26
jaapie91 schreef:Nouja ik kan me vergist hebben natuurlijk, maar bij de omloop het nieuwsblad lijken ze ook op overgespoten fietsen te rijden, en niet op een S2:
http://www.cyclingnews.com/photos/2009/ ... 9/IMG_0311
Zo zag de kabelloop er vandaag ook uit bij hushofd, maar ik kan t verkeer hebben natuurlijk.
De foto die jij aantoont is de vernieuwde 2009 kabelloop (geen overspoten SLC's maar effectief S2's): je ziet achter de stuurpen van Hushovd wel degelijk de 2 zwarte derailleurkabels verticaal in de bovenbuis gaan. De witte Nokons zijn de remkabels.
-
stockie
- Forum-lid
stockie
28 mar 2009 19:32
Ook vandaag reed hushovd op de S3. Ik heb op de achtervork gelet, en de staande achtervork was zo frêle als een R3
Stockie
-
veltecblx
- Forum-lid
veltecblx
29 mar 2009 21:40
D.S. schreef:veltec blx schreef:marcobos schreef:Ik zat net even te kijken op de site van Veltec naar de levertijd van de S3. Sommige maten zijn pas leverbaar in juni en bij de maten 58 en 61 staat zelfs levertijd onbekend. Het lijkt me toch dat je rond deze tijd van het jaar als importeur wat maten direct op voorraad zou moeten hebben of tenminste de levertijd van de 2009 modellen zou moeten weten.
Of zou er al een aangepaste (meer wielkeuze) versie van de S3 in aantocht zijn?
Beste forumleden,
zoals jullie misschien inmiddels gewendt zijn volgen wij dit forum actief, op deze manier proberen wij actief te volgen wat er in de markt leeft. De bovenstaande opmerking over de beschikbaarheid van bepaalde modellen is volledig terecht, en wij zouden graag een betere voorraadpositie hebben. Het succes van bepaalde modellen heeft er voor gezorgd dat de levertijd flink op is gelopen en er voor enkele modellen op dit moment geen levertijd bekend is. Alle info over de meest actuele levertijden is te vinden op onze website
http://www.veltec.com .
Inmiddels zijn we er in geslaagd nog een aantal extra S2 en S3 frames binnen te laten komen, hetgeen concreet betekend dat S2 frames maat 58cm toch nog leverbaar zijn. In de komende periode zullen wij maximale inspanning leveren om alle vragen in te vullen, zoals gezegd is de laatste info over leveringen te vinden op onze website.
Met vriendelijke groet
Veltec Benelux BV
veltec blx
Als ik kijk naar de levertijd van een R3 frame dan zie ik 15-5-09 staan.
Mijn fm heeft me nochthans verteld dat mijn R3 frame in de loop van week 14 geleverd zal worden.
Heeft hij verkeerde informatie gekregen ?
Beste forum leden,
even voor alle duidelijkheid, de levertijd op de Veltec site, zijn de levertijden die gelden voor de levering van nieuwe bestellingen, het is goed mogelijk dat er Cervelo dealers zijn die de frames op voorraad hebben of reeds besteld hebben, deze zullen dan op andere data (over het algemeen eerder) worden uitgeleverd,
met vriendelijke groet
Veltec BLX
-
dehulk
- Forum-lid
dehulk
29 mar 2009 21:46
veltec blx schreef:D.S. schreef:veltec blx schreef:
Beste forumleden,
zoals jullie misschien inmiddels gewendt zijn volgen wij dit forum actief, op deze manier proberen wij actief te volgen wat er in de markt leeft. De bovenstaande opmerking over de beschikbaarheid van bepaalde modellen is volledig terecht, en wij zouden graag een betere voorraadpositie hebben. Het succes van bepaalde modellen heeft er voor gezorgd dat de levertijd flink op is gelopen en er voor enkele modellen op dit moment geen levertijd bekend is. Alle info over de meest actuele levertijden is te vinden op onze website
http://www.veltec.com .
Inmiddels zijn we er in geslaagd nog een aantal extra S2 en S3 frames binnen te laten komen, hetgeen concreet betekend dat S2 frames maat 58cm toch nog leverbaar zijn. In de komende periode zullen wij maximale inspanning leveren om alle vragen in te vullen, zoals gezegd is de laatste info over leveringen te vinden op onze website.
Met vriendelijke groet
Veltec Benelux BV
veltec blx
Als ik kijk naar de levertijd van een R3 frame dan zie ik 15-5-09 staan.
Mijn fm heeft me nochthans verteld dat mijn R3 frame in de loop van week 14 geleverd zal worden.
Heeft hij verkeerde informatie gekregen ?
Beste forum leden,
even voor alle duidelijkheid, de levertijd op de Veltec site, zijn de levertijden die gelden voor de levering van nieuwe bestellingen, het is goed mogelijk dat er Cervelo dealers zijn die de frames op voorraad hebben of reeds besteld hebben, deze zullen dan op andere data (over het algemeen eerder) worden uitgeleverd,
met vriendelijke groet
Veltec BLX
Zelfs op zondag avond is Veltec actief op dit forum ,ik vind dit grote klasse ,vooral voor de consument.
-
janjmagic
- Forum-lid
janjmagic
29 mar 2009 22:10
Veltec BLX
[/quote] Zelfs op zondag avond is Veltec actief op dit forum ,ik vind dit grote klasse ,vooral voor de consument.
Zouden ze dat in Staphorst ed ook vinden...............
Geen zee te diep, geen berg te hoog.
-
sjezer
- Forum-lid
sjezer
29 mar 2009 22:48
Tja, wel actief op een forum, maar op mijn mail met een vraag over Powertap naven komt geen reactie. Dit forum is in mijn ogen een makkelijk medium om een doelgroep direct te bedienen, terwijl hun eigen communicatiekanaal niet werkt!
-
litespeed
- Forum-lid
litespeed
30 mar 2009 01:39
de hulk schreef:Zelfs op zondag avond is Veltec actief op dit forum ,ik vind dit grote klasse ,vooral voor de consument.
Ook wel 'damage control' genoemd...
-
fizik
- Forum-lid
fizik
30 mar 2009 22:56
janjmagic schreef:Veltec BLX
Zelfs op zondag avond is Veltec actief op dit forum ,ik vind dit grote klasse ,vooral voor de consument.
Zouden ze dat in Staphorst ed ook vinden...............
Geen enkel probleem wat mij betreft.
Wat kan generaliseren toch lekker zijn he?
-
janjmagic
- Forum-lid
janjmagic
30 mar 2009 23:05
Heerlijk he!!!
Geen zee te diep, geen berg te hoog.
-
fizik
- Forum-lid
fizik
30 mar 2009 23:09
Lol
-
carbon
- Forum-lid
-
adroit
- Forum-lid
-
Contact
adroit
30 mar 2009 23:46
Hele mooie strakke fiets, alleen persoonlijk vind ik geen van de 3 wielsets er mooi in staan.