Bianchi
Man, man, man, komen ze met een nieuwe fiets, zitten er geen schijfremmen op
Ik zou die fiets eerst wel eens vanuit een paar andere hoeken zien voor ik iets over die voorvork zeg.
Ik zou die fiets eerst wel eens vanuit een paar andere hoeken zien voor ik iets over die voorvork zeg.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Even op de site van Bianchi kijken. Staat ook info voor de pers. Daar staan meer foto's
-
- Forum-lid
Mooie fiets maar zou er de mijne niet voor inruilen
http://www.bianchi.com/global/focuson/oltre-xr3-365126
http://www.bianchi.com/global/focuson/oltre-xr3-365126
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- daniel1975
- Forum-lid HC
Beter plaatje
Echt belachelijk dat dat lelijke achterhaalde FSA crankstel weer eens uit het magazijn wordt getrokken icm een 9100 groep. Nog lelijke dan het DA crankstel.
Ik zou persoonlijk voor de XR4 gaan.
Echt belachelijk dat dat lelijke achterhaalde FSA crankstel weer eens uit het magazijn wordt getrokken icm een 9100 groep. Nog lelijke dan het DA crankstel.
Ik zou persoonlijk voor de XR4 gaan.
Less is bore
Om heel eerlijk te zijn, voornamelijk voor de looks.. Dat was voor 90% sowieso de reden van aankoop. De wielen zijn ongeveer net zo zwaar als mijn aluminium set (Fulcrum Quatro LG) dus wat dat betreft lever ik daar niks op in.dixy100 schreef:@JorgV, Waarom heb je voor 2 verschillende velghoogten gekozen?
Ik vind de nieuwe XR3 trouwens niet verkeerd, de voorvork sluit juist mooi aan in combinatie met de zwarte lak. Ik vraag me af of je ook een FSA crank geleverd krijgt als je kiest voor de Chorus afmontage.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarschijnljik wel, want op de ultegra afmontage zit ook een FSA crank.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ben benieuwd naar de prijslijst.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Bij Bianchi krijg je natuurlijk ook de FSA remmen met Bianchi opdruk. Blijft toch jammer op fietsen in die prijsklasses hoort gewoon een complete groep. Zo van de zijkant vind ik die voorvork totaal niet tegenvallen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
daniel1975 schreef:
En kappen met die lelijke FSA cranks.
Ik heb eens een Bianchi Infinito met een complete FSA-SLK groep in het celeste gezien en ik stond oprecht te kwijlen bij die fiets
Ik vind het jammer dat hij niet meer Celeste te krijgen is want het is een mooie groep(vind ik)
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die groepscrank ziet er toch iets anders uit?
Maar ik heb sowiso een bloedhekel aan het mixen van groepen met andere cranks, en dan vooral die lelijke fsa.
Maar ik heb sowiso een bloedhekel aan het mixen van groepen met andere cranks, en dan vooral die lelijke fsa.
Less is bore