Cervélo
Mooie fiets, maar het Xentis wielenset past er inderdaad niet in. Ook een volledig stuurlint zou beter staan. Wat heb je op de zadelpen gekleefd? Graag een grotere foto.
Het komt me vooral voor dat het lijkt alsof je een maatje te klein koos.
Het komt me vooral voor dat het lijkt alsof je een maatje te klein koos.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
te klein?? Waarom? stuurpenlengte ziet er normaal (10-12cm) uit.
Zadelpenlengte is ook niet abnormaalhoog voor een cervelo.
Enkel de 5cm spacers had niet gehoeven. Maar misschien wil hij wel comfortabeler zitten als de gemiddelde coureur en toch graag een olympic ding. Dat een rs(zo heet die comfortracer toch) beter bij zn houding past is een ander verhaal.
Ik vind het wel een mooi ding. Grotere foto's en een rustigere achtergrond zouden hem goed doen:)
Edit_@Cesar. Een drukke fiets. Zijn dat die cranks waar bij je door moet blijven trappen? Wel mooi materiaal allemaal
Zadelpenlengte is ook niet abnormaalhoog voor een cervelo.
Enkel de 5cm spacers had niet gehoeven. Maar misschien wil hij wel comfortabeler zitten als de gemiddelde coureur en toch graag een olympic ding. Dat een rs(zo heet die comfortracer toch) beter bij zn houding past is een ander verhaal.
Ik vind het wel een mooi ding. Grotere foto's en een rustigere achtergrond zouden hem goed doen:)
Edit_@Cesar. Een drukke fiets. Zijn dat die cranks waar bij je door moet blijven trappen? Wel mooi materiaal allemaal
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
3,95 MB (4.150.633 bytes) Hier een groter foto.
De frame mt is 54 is mijn maat opgemeten frame toont kleiner door de licht inval.
Stuurpen is 11 zadel is wat verder naar voor is smaller dan een doorsnee zadel,
En ik zit perfect op de fiets.
Ik vind de wielen wel mooie maar dat is smaak.
Vind hem mooie in de olympic versie.
Ik hoop dat de foto erop staat ben er zo geen held in
De frame mt is 54 is mijn maat opgemeten frame toont kleiner door de licht inval.
Stuurpen is 11 zadel is wat verder naar voor is smaller dan een doorsnee zadel,
En ik zit perfect op de fiets.
Ik vind de wielen wel mooie maar dat is smaak.
Vind hem mooie in de olympic versie.
Ik hoop dat de foto erop staat ben er zo geen held in