Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid
Ecco primavera!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Weerberichten al gezien? :S
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ehmm....refereer ik daar ergens aan op dit moment?
Was meer de frustratie over de komende week+weekend waarin wij ook gewoon thuis zijn.
Je kunt ook TE slecht over iemand denken......
Was meer de frustratie over de komende week+weekend waarin wij ook gewoon thuis zijn.
Less is bore
Is gewoon pure jaloeziedaniel1975 schreef:Ehmm....refereer ik daar ergens aan op dit moment?
Do not CROSS the road!
Ben ik even blij dat ik mee magzorba schreef:Is gewoon pure jaloeziedaniel1975 schreef:Ehmm....refereer ik daar ergens aan op dit moment?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Novilon Cup Drenthe afgelast ivm sneeuw....
Berichte Marianne Vos: when I planned a day off today, I didn't expect the whole bunch would express it's solidarity with me
Berichte Marianne Vos: when I planned a day off today, I didn't expect the whole bunch would express it's solidarity with me
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Vandaag een mooie lente rit door bet heuvelachtige land.. Lekker zonnetje, 18 graden en een fris briesje.
Gaat bijna lukken:
Heuvelachtige land: ik kies maar eens voor Amstel 2010 real life video
Fris briesje: ventilator op stand 2
Alleen wil mijn vrouw niet dat ik de zonnehemel in de trainingsruimte bij de Tacx zet
Gaat bijna lukken:
Heuvelachtige land: ik kies maar eens voor Amstel 2010 real life video
Fris briesje: ventilator op stand 2
Alleen wil mijn vrouw niet dat ik de zonnehemel in de trainingsruimte bij de Tacx zet
We zijn benieuwd naar de foto'sericpeters schreef:Vandaag een mooie lente rit door bet heuvelachtige land.. Lekker zonnetje, 18 graden en een fris briesje.Fris briesje: ventilator op stand 2
Komende week een paar frisse droge dagen erbij. Niet slecht voor korte trainingsronden.
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;