Raad de G.E.
-
- Forum-lid
-
Laatst gewijzigd door Deleted_User op 26 jul 2017 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Oei, nu leg je de lat meteen een stuk hoger , zal er eens serieus voor gaan zitten.........
Hoe heet het stadje rechtsboven waar deze klim naar toe kronkelt. De klim is niet al te lastig, de uitzichten zijn fantastisch en als je mazzel hebt kom je in het stadje een Italiaanse wielerkampioen tegen.........
[img=http://img690.imageshack.us/img690/6452/raaddege.png]
[img=http://img690.imageshack.us/img690/6452/raaddege.png]
Hintje dan maar ?
Als je de campionissimo niet in het dorp treft zul je hem in iedere geval tijdens de klim gehóórd hebben...............
Als je de campionissimo niet in het dorp treft zul je hem in iedere geval tijdens de klim gehóórd hebben...............
OK dan, nog een hint.....
Je hoort de kampioen natuurlijk niet zélf, tijdens de klim, maar zijn bijnaam maakt zoveel herrie, die kun je niet missen !
Je hoort de kampioen natuurlijk niet zélf, tijdens de klim, maar zijn bijnaam maakt zoveel herrie, die kun je niet missen !
Volgens mij hebben we het hier over Il Grillo, oftewel de krekel.
Dit is Paolo Bettini.
Hij woont volgens mij in Bibbona, heb ik hem pas nog gezien geintje.
Alleen ik kan dat plaatje niet terug vinden.
Wat is er fout?????
Echt een moeilijke die 100ste opgave, je hebt goed je best gedaan wido.
Dit is Paolo Bettini.
Hij woont volgens mij in Bibbona, heb ik hem pas nog gezien geintje.
Alleen ik kan dat plaatje niet terug vinden.
Wat is er fout?????
Echt een moeilijke die 100ste opgave, je hebt goed je best gedaan wido.
Bikers are not alone
[quote="wido"]Hintje dan maar ?
Als je de campionissimo niet in het dorp treft zul je hem in iedere geval tijdens de klim gehóórd hebben............... [/quote]
Das natuurlijk unfair, want de campionissimo is Coppi, Bettini is maar een gewone campione..Maar zoeken en zoeken.....
Maar de oplossing lijkt me ok
Als je de campionissimo niet in het dorp treft zul je hem in iedere geval tijdens de klim gehóórd hebben............... [/quote]
Das natuurlijk unfair, want de campionissimo is Coppi, Bettini is maar een gewone campione..Maar zoeken en zoeken.....
Maar de oplossing lijkt me ok
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
Campione ( ) Krekel Bettini is de gezochte renner, nu nog de woonplaats.
Bibbona is warm, heel warm zelfs, maar ik heb een andere woonplaats van Bettini gevonden, alwaar hij de olijfgaard van zijn schoonouders gaat runnen..........
Bibbona is warm, heel warm zelfs, maar ik heb een andere woonplaats van Bettini gevonden, alwaar hij de olijfgaard van zijn schoonouders gaat runnen..........
-
- Forum-lid
Riparbello
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL
Beetje streng mocht het toch wel voor deze 100e ?
Riparbello is de gezochte plaats. Globaal gezien de klim van Cecina (geboorteplaats van Bettini) naar Riparbello woonplaats van Bettini. (Iets ten noorden van Bibbona).
De klim is mooi, niet moeilijk en vooral voorbij het stadje wordt je met prachtige doorkijkjes naar de kust verwend. De afdaling aan de oostant van het dorp was een crime (twee jaar geleden): Afdalen kilometerslang alleen stapvoets vanwege het belabberde wegdek.....
Voor jou de volgen..de..voorzitter, op naar de 200........
Riparbello is de gezochte plaats. Globaal gezien de klim van Cecina (geboorteplaats van Bettini) naar Riparbello woonplaats van Bettini. (Iets ten noorden van Bibbona).
De klim is mooi, niet moeilijk en vooral voorbij het stadje wordt je met prachtige doorkijkjes naar de kust verwend. De afdaling aan de oostant van het dorp was een crime (twee jaar geleden): Afdalen kilometerslang alleen stapvoets vanwege het belabberde wegdek.....
Voor jou de volgen..de..voorzitter, op naar de 200........
-
- Forum-lid
De combinatie van de trefwoorden Bettini en olive orchard deed wonderen op Google!
Terug naar Nederland. In deze onoverzichtelijke bocht ben ik onlangs bijna geschept door een tegemoet komende auto. Over de kop gevlogen, schaafwonden, helm in stukken maar verder ongedeerd. Fiets gelukkig ook. Hoe heet het riviertje? [img=http://img63.imageshack.us/img63/6438/ge3.jpg]
Terug naar Nederland. In deze onoverzichtelijke bocht ben ik onlangs bijna geschept door een tegemoet komende auto. Over de kop gevlogen, schaafwonden, helm in stukken maar verder ongedeerd. Fiets gelukkig ook. Hoe heet het riviertje? [img=http://img63.imageshack.us/img63/6438/ge3.jpg]
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL
De Gein tussen Abcoude en Driemond !
een-tweetje ?
een-tweetje ?